Как да пазарувам

За да направите поръчка чрез платформата, следвайте следните стъпки:

 

ДОБАВЯНЕ В КОЛИЧКАТА

Най-напред изберете продукта/продуктите, които желаете да закупите, и ги добавете в количката. Можете да направите това като натиснете големия бутон "ДОБАВИ В КОЛИЧКАТА“ или бутона "КУПИ". Ако желаете да поръчате повече от един брой от продукта, преди да го добавите, въведете съответната цифра в полето "Количество". (Корекция на количеството можете да направите и после в самата количка).

Можете да добавите няколко различни продукта в количката.

 

Когато приключите с избора на продукти и добавянето им в количката, натиснете количката в горния десен ъгъл на сайта и натиснете бутона "ПОРЪЧАЙ". Ще се отвори страница "Количка с продукти", в която ще видите всички избрани от Вас продукти със съответните цени и количества, както и общата сума на продуктите (в нея все още не е включена цената на доставката).

Тук имате възможност да прегледате избора си и ако желаете да нанесете някакви промени: да премахнете продукт; да коригирате количество или да се върнете обратно в магазина, за да добавите нов продукт. 

  • Ако променяте количеството, след това натиснете "Потвърди".
  • Ако искате да премахнете продукт, натиснете червеното бутонче с кръстче.
  • Ако решите да добавите още продукти, натиснете бутон "ОБРАТНО В МАГАЗИНА".

ЗабележкаТова, че имате продукти в количката, все още не означава, че сте направили поръчка.

 

Когато сте готови с избраните заглавия и количества, натиснете бутона "ПОРЪЧАЙ". Ще бъдете пренасочени към страница, на която да въведете своите клиентски данни.

 

Стъпка 1 - Данни за клиента:

 

Можете да изберете дали ще пазарувате като Регистриран потребител, или като Гост.

ЗабележкаРегистрацията не е задължителна. Можете да пазарувате и като Гост. Регистрацията Ви предлага улеснение при пазаруването, тъй като не е нужно всеки път да попълвате своите данни и адрес за доставка; освен това можете да проследявате хронологията и статуса на своите поръчки.

- Ако вече имате направена регистрация, изберете "Логин" и въведете своя имейл и парола, след което продължете със следващите стъпки.

- Ако нямате регистрация, но искате да я направите, изберете опцията "Вход и регистрация" и следвайте описаните указания за регистрация. 

- Ако искате да пазарувате като Гост, попълнете полетата в секцията "Данни за клиента" и продължете със следващите стъпки.

 

Въвеждане на клиентските Ви данни

 

- Всички полета, маркирани със звездичка, са задължителни;

 

- Попълнете коректно всички данни, за да можем да изпълним Вашата поръчка.

 

Важно! Уверете се, че телефонният Ви номер е правилно записан, тъй като телефонът е начинът, по който куриерът ще се свърже с Вас - чрез обаждане и sms.

 

- Ако желаете продуктите да бъдат доставени на друг адрес, различен от вече въведения, активирайте полето "Желая поръчката да се достави на ДРУГ адрес" и попълнете съответните полета в менюто, което ще се отвори (тук имате възможност да посочите и друг получател).

 

- Ако желаете да получите фактура, активирайте "Желая да ми бъде издадена фактура" и попълнете данните на фирмата в менюто, което ще се отвори.

 

- Тук имате възможност да оставите и някакъв допълнителен коментар.

 

Важно! Когато попълвате адреса си за доставка, имайте предвид, че доставките се изпълняват в работно време, така че преценете дали ще можете да осигурите достъп за получаване на пратката. Ако не можете да посочите адрес, на който да получите пратката, или да осигурите достъп до адреса в рамките на работния ден, можете да заявите доставка ДО ОФИС НА СПИДИ в следващата стъпка или в полето за адрес да напишете ОФИС НА СПИДИ.

 

Когато сте готови, натиснете бутона "ПРОДЪЛЖИ". 

 

Стъпка 2 - Преглед на поръчката.

Прегледайте внимателно всички въведени данни. Проверете отново дали сте въвели правилно телефонния си номер и адреса за доставка. 

Ако установите грешка или решите да направите промяна в данните, натиснете бутона "РЕДАКТИРАЙ" - ще се върнете на Стъпка 1.

 

Преди да изберете начин на доставка, цената на доставката не е включена в общата сума.

 

ИЗБЕРЕТЕ НАЧИН НА ДОСТАВКА

Тук имате възможност да изберете дали доствката да бъде до Ваш адрес (който сте посочили във формата по-горе) или до Офис на Спиди:

1. До ОФИС на Спиди - можете да изберете удобен за Вас офис на Спиди от падащото меню. 

2. До АДРЕС със Спиди

 

Ако искате да направите поръчка до друга държава, имате възможност да изберете:

1. Стандартна доставка с "Български пощи"

2. Доставка с куриерска фирма "Спиди".

 

След като изберете начина на доставка, в поръчката Ви ще се появи цената на доставка и ще се добави към общата сума на поръчката.

 

При поръчка на стойност по-висока от 60 лв. доставката е безплатна. Не важи за доставки извън България!

Повече за условията за доставка вижте в секцията ДОСТАВКА.

 

ИЗБЕРЕТЕ НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ

Има 4 възможни начина на плащане:

 

Наложен платеж

Плащането се извършва при доставка. Сумата се предава директно на куриера при получаване на пратката. Услугата е достъпна само за територията на България.

 

Банков превод

Плащането се извършва чрез банков превод по следната сметка:

IBAN: BG70STSA93000022573543

Бенефициент: ГНЕЗДОТО.БГ ЕООД

Основание за плащане: поръчка номер /вашата поръчка/ в сайт gnezdoto.bg

Поръчката ще бъде изпълнена след постъпване на парите по посочената банкова сметка. При банкови преводи от други държави таксите са изцяло за сметка на клиента.

 

Кредитни и Дебитна карти

Ще бъдете пренасочени към сайта на БОРИКА, след като завършите поръчката си.

 

 

Плащане чрез ePay.bg - Кредитни и Дебитни Карти, Стандартна ePay микросметка

Ще бъдете пренасочени към сайта на ePay.bg, след като завършите поръчката си.

(Там следвайте инструкциите за разплащане на ePay.)

 

Ако по някаква причина не успеете да завършите плащането на страницата на Борика или ePay.bg, поръчката ви ще бъде генерирана, но с неуспешно плащане. Свържете се с нас или направете повторен опит.

 

Важно! Електронните транзакции с банкови карти се извършват посредством онлайн разплащателните системи ePay.bg и Борика, гарантиращи сигурността им. Ние нямаме достъп до данните за банковата Ви карта и не съхраняваме номера на банкови карти. Защитата на данните, въвеждани на платежните страници на ePay.bg и Борика, се осигурява от съответните доставчици на платежни услуги.

 

Накрая отново ще видите избраните от Вас продукти, заедно с цената на доставка и общата сума на поръчката.

 

На всеки етап от генериране на поръчката имате възможност черз бутона ОБРАТНО да се върнете на предишната стъпка, за да нанесете корекции.

 

ФИНАЛИЗИРАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Когато сте минали през всички описани стъпки, натиснете бутона "ПОРЪЧАЙ".

На екрана ще се появи съобщение Поръчката е приета.

Тук ще видите отново общата стойност и НОМЕРА НА ПОРЪЧКАТА.

Ще получите имейл с всички детйали по направената от Вас поръчка. 

 

----------

 

Ако желаете, можете да направите поръчка и по по-опростен начин, като използвате бутона "БЪРЗА ПОРЪЧКА", който се намира в дясната част на страницата на всеки продукт (ако пазарувате през мобилен телефон, се намира под описанието на продукта). Необходимо е единствено да въведете своя телефонен номер и да натиснете бутона "ПОРЪЧАЙ". Ние ще се свържем с Вас и ще уточним всички нужни детайли за реализиране на покупката.