Обади се +359 878 634 344

Здравей, приятелю! Желаем ти приятни мигове с любимите книги.

Заб. Всички книги могат да бъдат поръчани освен чрез платформата, също така и по телефона на номер 0878 634 344, както и чрез контактната форма на сайтаЦената за доставка на територията на България е 2,90 лв., независимо от теглото.

 

 

Тест за училищна готовност

Пламен Калчев

Диагностиката на готовността за обучение в училище е актуална практическа задача, за чието решаване е първостепенно значение е използваният инструментариум. Ранната идентификация на децата „в риск“ за развитие на проблеми в обучението е предпоставка за своевременна интервенция и помощ за преодоляване на затрудненията в адаптацията към училищната система. Настоящото ръководство представя тест за оценка на когнитивни аспекти на готовността. Ръководството е преработен вариант на публикуваната по-рано монография (Калчев, 2005).

 

Наличност: Да

9,00 лв.

ПРОМОПАКЕТ: КРЪСТОПЪТ

ПРОМОПАКЕТ: ПОДАРИ НАДЕЖДА

ПРОМОПАКЕТ: ВИНАГИ ИМА НАДЕЖДА

 

Доставката на поръчаните от Вас продукти се извършва в срок до 3 работни дни. Виж повече ...

Пишете ни за повече информация, относно избрания от вас продукт.

Как и в какви срокове може да върнете закупен продукт? Виж повече ...

Какви са начините за плащане на избрания продукт? Виж повече ...

Споделете с ваши приятели ...




Анотация на книгата

Подробности

Диагностиката на готовността за обучение в училище е актуална практическа задача, за чието решаване е първостепенно значение е използваният инструментариум. Ранната идентификация на децата „в риск“ за развитие на проблеми в обучението е предпоставка за своевременна интервенция и помощ за преодоляване на затрудненията в адаптацията към училищната система. Настоящото ръководство представя тест за оценка на когнитивни аспекти на готовността. Ръководството е преработен вариант на публикуваната по-рано монография (Калчев, 2005), като в сравнение с предишното издание са направени следните промени:

1. Частично коригиран и обновен е стимулният материал.

2. С цел улесняване на потребителя на инструмента текстът е съкратен и преструктуриран – детайлно са описани задачите от теста, изследването и интерпретация на резултатите, за сметка на теоретичния обзор и отчасти на „техническата” информация за конструирането на метода.

3. Добавена е кратка скринингова скала, попълвана от родителите, за поведенчески и емоционални проблеми, взаимоотношения на детето с връстниците и просоциално поведение, данните от която разширяват обхвата на оценката.

В съответствие с една от утвърдените систематизации (Meisels, 1998) се разграничават четири основни подхода за анализ на готовността: нативистичен, емпиричен, социалноконструктивистичен и интеракционистичен. Всеки от тях е оказал силно влияние върху избора на инструменти за диагностика и практическия процес на оценяване. Представеният в настоящото ръководство метод е конструиран от позициите на емпиричния подход, според който готовността се разглежда като йерархия от специфични знания и умения, необходими за успешното обучение в училище.

Мнения за книгата

СПОДЕЛЕТЕ ВАШЕТО МНЕНИЕ

Само регистрирани потребители могат да добавят мнения. Моля, влезте в системата или направете регистрация.

Закупилите тази книга, купуват също: