Обади се +359 878 634 344

Здравей, приятелю! Желаем ти приятни мигове с любимите книги.

Заб. Всички книги могат да бъдат поръчани освен чрез платформата, също така и по телефона на номер 0878 634 344, както и чрез контактната форма на сайтаЦената за доставка на територията на България е 2,90 лв., независимо от теглото.

 

 

Папо и неговата кампания / компания

Венцеслав Новхристов

Сатира за „интелектуалците“, политическата класа и изобщо за липсата на посока и желание за общи действия в страната ни - това е романът „Папо и неговата кампания / компания“ на участника в „Ръкописът“ Венцеслав Новхристов.

Книгата следва разказваческия глас на главния герой Тодор Петър, завръщащ се в България след около 20 години емиграция в Германия, за да прекара лятната си ваканция заедно с малкия си син  Стоян.

На къмпинг край Созопол и в самия град той и синът му се срещат с членовете на компания от времето на социализма.

Това са хора от интелигенцията, като част от тях са били или продължават да бъдат емигранти в различни части на света, други са свързани с елита на политическата върхушка, правят бизнес в съвременна България, гледат отвисоко или просто показват песимизма и цинизма си към безпътицата на обществото.

 

Наличност: Да

10,00 лв.

ПРОМОПАКЕТ: КРЪСТОПЪТ

ПРОМОПАКЕТ: ПОДАРИ НАДЕЖДА

ПРОМОПАКЕТ: ВИНАГИ ИМА НАДЕЖДА

 

Доставката на поръчаните от Вас продукти се извършва в срок до 3 работни дни. Виж повече ...

Пишете ни за повече информация, относно избрания от вас продукт.

Как и в какви срокове може да върнете закупен продукт? Виж повече ...

Какви са начините за плащане на избрания продукт? Виж повече ...

Споделете с ваши приятели ...




Анотация на книгата

Подробности

Сатира за „интелектуалците“, политическата класа и изобщо за липсата на посока и желание за общи действия в страната ни - това е романът „Папо и неговата кампания / компания“ на участника в „Ръкописът“ Венцеслав Новхристов.

Книгата следва разказваческия глас на главния герой Тодор Петър, завръщащ се в България след около 20 години емиграция в Германия, за да прекара лятната си ваканция заедно с малкия си син  Стоян.

На къмпинг край Созопол и в самия град той и синът му се срещат с членовете на компания от времето на социализма.

Това са хора от интелигенцията, като част от тях са били или продължават да бъдат емигранти в различни части на света, други са свързани с елита на политическата върхушка, правят бизнес в съвременна България, гледат отвисоко или просто показват песимизма и цинизма си към безпътицата на обществото.

Тодор Петър се връща в Германия, след това решава да я напусне и окончателно да се прибере в родината си. Съдбите на героите се преплитат и от този калейдоскоп се изгражда образа на днешна България.

„Папо“ е съчетание от немското „папа“ и българското „татко“.  Компанията са неговите приятели, а Кампанията е обсебеността на главния герой да търси път и изход от бедите, залели родината му.

Да търси възможност за съдействие, за да се бори срещу тях. Но остава сам... и смешен. Виждайки обаче ясно картината на съвременна България,  човек може да си зададе въпроса: кой  всъщност по-смешен...

Заедно с това Кампанията е и търсене на нови любови, и политически съперничества  (най-вече на маса, както се прави в България)...

Мнения за книгата

СПОДЕЛЕТЕ ВАШЕТО МНЕНИЕ

Само регистрирани потребители могат да добавят мнения. Моля, влезте в системата или направете регистрация.

Закупилите тази книга, купуват също: