Обади се +359 878 634 344

Здравей, приятелю! Желаем ти приятни мигове с любимите книги.

Заб. Всички книги могат да бъдат поръчани освен чрез платформата, също така и по телефона на номер 0878 634 344, както и чрез контактната форма на сайтаЦената за доставка на територията на България е 2,90 лв., независимо от теглото.

 

 

Онлайн маркетинг - мисията още по-възможна

Жюстин Томс, Горица Белогушева

Тази книга е за всички, на които им се налага да се занимават с онлайн пространството като комуникационен канал.

Това, че четете тези редове, означава, че:

  • сте професионалист в областта на маркетинга – работите в уеб, рекламна, ПР, консултантска агенция;
  • сте бъдещ професионалист в горните области – студент, ученик;имате свой бизнес, който има нужда от добро представяне в онлайн пространството, или стартирате онлайн проект;
  • използвате активно Интернет и ви е любопитна и тази страна на медала.

Живеем в епоха на бързи промени. Успяват ли маркетолозите да осъзнаят случващото се, да го осмислят, да променят практиките си с оглед на новите възможности?

Надяваме се с тази книга да успеем да провокираме нови мисли и идеи у вас.

 

Наличност: Да

12,00 лв.

ПРОМОПАКЕТ: КРЪСТОПЪТ

ПРОМОПАКЕТ: ПОДАРИ НАДЕЖДА

ПРОМОПАКЕТ: ВИНАГИ ИМА НАДЕЖДА

 

Доставката на поръчаните от Вас продукти се извършва в срок до 3 работни дни. Виж повече ...

Пишете ни за повече информация, относно избрания от вас продукт.

Как и в какви срокове може да върнете закупен продукт? Виж повече ...

Какви са начините за плащане на избрания продукт? Виж повече ...

Споделете с ваши приятели ...




Анотация на книгата

Подробности

Тази книга е за всички, на които им се налага да се занимават с онлайн пространството като комуникационен канал.

Това, че четете тези редове, означава, че:

  • сте професионалист в областта на маркетинга – работите в уеб, рекламна, ПР, консултантска агенция;
  • сте бъдещ професионалист в горните области – студент, ученик;имате свой бизнес, който има нужда от добро представяне в онлайн пространството, или стартирате онлайн проект;
  • използвате активно Интернет и ви е любопитна и тази страна на медала.

Живеем в епоха на бързи промени. Успяват ли маркетолозите да осъзнаят случващото се, да го осмислят, да променят практиките си с оглед на новите възможности?

Надяваме се с тази книга да успеем да провокираме нови мисли и идеи у вас.

Биография и факти за автора

Жюстин Томс е един от водещите експерти и предприемачи  у нас в областта на онлайн медиите и онлайн маркетинга.

Създава и управлява уеб агенцията ABC Design and Communication от 1998 година, както и онлайн медийната група „Аз медиа” от 2001 година, която включва едни от най-посещаваните сайтове Az-jenata.bg, Az-deteto.bg, LudiMladi.bg.

От месец юни 2011 година медийната група е част от портфолиото на Инвестор.бг. Жюстин Томс също така е основател и организатор на конкурса за най-добър български сайт и най-добро интернет присъствие „БГ Сайт” (www.bgsite.org) от 1999 година насам.

Конкурсът се провежда всяка година с цел стимулиране развитието на българското онлайн пространство, издигане на стандарти в родния уеб и промотиране на най-добрите проекти. Занимава се с изготвяне на цялостни концепции за изграждане на уебсайтoвe и онлайн присъствие.

Специалист в сферата на интерактивната реклама, онлайн маркетинг, медийното планиране за интернет, имейл маркетинга и Web 2.0. Има публикации в печатни бизнес издания и своя страница в списание „.Net”, откакто излиза на български език.

Автор е на 10 книги по темите онлайн медии и маркетинг, уеб присъствие, редица изследвания и статии в специализирани издания, като последните от тях са: „Интернет рекламата. Мисията възможна” (Сиела, 2005), „Онлайн маркетинг.

Мисията още по-възможна” (Сиела, 2007) в съавторство с Горица Белогушева, „Уеб сайтът. Мисията задължителна” (Сиела, 2009) в съавторство с Горица Белогушева, „Успешен онлайн маркетинг с 65 примера от практиката” (Сиела, 2010) в съавторство с Денислав Георгиев, „Инструменти за социални мрежи” (Сиела, 2011) в съавторство с Камелия Георгиева, „Основи на успешния бизнес” (Сиела, 2012) в съавторство с Поли Козарова.

Жюстин Томс е дългогодишен преподавател в НБУ, „M3 College” и частни колежи, лектор на семинари и корпоративни обучения на тема онлайн медии, PR, маркетинг и реклама в интернет в България и чужбина. Активно работи за развитието на уеб в страната.

Мнения за книгата

СПОДЕЛЕТЕ ВАШЕТО МНЕНИЕ

Само регистрирани потребители могат да добавят мнения. Моля, влезте в системата или направете регистрация.

Закупилите тази книга, купуват също: