Обади се +359 878 634 344

Здравей, приятелю! Желаем ти приятни мигове с любимите книги.

Заб. Всички книги могат да бъдат поръчани освен чрез платформата, също така и по телефона на номер 0878 634 344, както и чрез контактната форма на сайтаЦената за доставка на територията на България е 2,90 лв., независимо от теглото.

 

 

Проверка на реалността. Новите оръжия на маркетинга

Гай Кавазаки

Накратко, „Проверка на реалността“ е обобщение на най-доброто от всичко, което съм видял и направил, и което се отнася до създаването и управлението на големи организации. Фокусирам се само върху полагането на основите и управлението на една компания, но вие можете да прилагате уроците от тази книга във всеки етап от развитието ѝ… 

Гай Кавазаки

  • Корица: Мека
  • Страници: 480
  • Тегло: 0.550 кг
  • Издадена: 2011 г
  • Издателство: Enthusiast
  • Виж още от Гай Кавазаки
 

Наличност: Да

22,00 лв.

ПРОМОПАКЕТ: КРЪСТОПЪТ

ПРОМОПАКЕТ: ПОДАРИ НАДЕЖДА

ПРОМОПАКЕТ: ВИНАГИ ИМА НАДЕЖДА

 

Доставката на поръчаните от Вас продукти се извършва в срок до 3 работни дни. Виж повече ...

Пишете ни за повече информация, относно избрания от вас продукт.

Как и в какви срокове може да върнете закупен продукт? Виж повече ...

Какви са начините за плащане на избрания продукт? Виж повече ...

Споделете с ваши приятели ...




Анотация на книгата

Подробности

Гай Кавазаки „проверява реалността“ с новите оръжия на маркетинга 

Книга-наръчник Reality Check на легендарния новатор и предприемач на една от най-ярките фигури в модерния свят на бизнеса - Гай Кавазаки.

„Проверка на реалността“ е обобщение на всичко, което той е направил и видял, отнасящо се до създаването и управлението на големи организации. Ценните му съвети са приложими не само при полагането на основите на тези организации, но и във всеки етап от развитието им.

Книгата е блестящ наръчник за начинаещите предприемачи, защото разкрива пътя към хиляди умения, сред които как да изградят екип, как да продават, как да блъфират, как да правят презентации, как да влияят на хората и да печелят доверието им и, разбира се, как да правят пари. Тя е подходяща за широк кръг читатели – от мениджъри до студенти и за всички, занимаващи се с маркетинг.

За двадесет и пет години в различните си превъплъщения на предприемач, инвеститор на рисков капитал, блогър и гуру, Гай Кавазаки оценява с орлов поглед колебливите тенденции, популярните теории, ексцентричния жаргон и цялата глупост и неразбории на онова, през което преминава бизнесът в съвременния свят. „Да, става дума за пари. Но не само. Става дума за още нещо – още по-неустоимо и изкушаващо. Възможността да промениш света. Шансът да яхнеш вълната, който се появява един път в живота, и да се оставиш да те понесе на пътешествие, което се преживява само веднъж… Мислиш, че имаш добра идея? Патентовай я и давай напред!“, съветва последователите си Кавазаки.

Книгата е безценен пътеводител сред безброй идеи и концепции за управление и представлява цялостен наръчник на Гай Кавазаки за основаване и действие на пълни обороти на една голяма организация – от онзи тип, който устоява на проверките на времето и пропуска всички преходни увлечения по различни бизнес теории. Тя съдържа най-добрите материали от блога на Кавазаки, едно от най-популярните и любими места в Мрежата за всички маркетолози. „Исках да осигуря на здравомислещите хора в бизнеса сурова и истинска информация, която да ги „въоръжи и импулсира“ и тази информация да се съдържа в онова, което може да се държи в ръце –  книга. Защо? Защото книгата се разпространява и редактира по-бързо от блога. Фактите в нея са по-лесни за проверка. Също така книгата не зависи от интернет връзката ви, от  батерията на лаптопа, както и от нерядко отблъскващо разпечатване“, споделя Гай Кавазаки.

Биография и факти за автора

Гай Кавазаки е основател, партньор и предприемач в Garage Technology Ventures. Съосновател на Alltop.com, „онлайн списание за всички популярни теми в интернет“. Преди това е бил член на екипа на Apple. Кавазаки е автор на осем книги, включително „Изкуството на старта“, „Правила за революционери“, „Как да побъркате конкурентите си“, „Да продадеш мечтата“ и „Пътят на Macintosh“. Той притежава бакалавърска степен от университета в Станфорд и магистърска степен от университета UCLA, освен това е Доктор Хонорис кауза от колежа Бабсън.

Мнения за книгата

СПОДЕЛЕТЕ ВАШЕТО МНЕНИЕ

Само регистрирани потребители могат да добавят мнения. Моля, влезте в системата или направете регистрация.

Закупилите тази книга, купуват също: