Обади се +359 878 634 344

Здравей, приятелю! Желаем ти приятни мигове с любимите книги.

Специална цена!

Заб. Всички книги могат да бъдат поръчани освен чрез платформата, също така и по телефона на номер 0878 634 344, както и чрез контактната форма на сайтаЦената за доставка на територията на България е 2,90 лв., независимо от теглото.

 


 

Промоцията продължава до 24 декември 2017 г. /неделя/

Неслучайно му викаме бачкане!

Лари Уингет

Голата истина за работата и кариерите

Отново е време за бърз ритник от „Питбула на личностното развитие“ Лари Уингет. Той предлага остри, неоспорими и безценни съвети за успех в света на работата.

За всички, които са разочаровани от бизнеса си, които не са въодушевени от работното си ежедневие, чувстват се недооценени в професията си или просто не намират желания успех в кариерата си, Лари е готов да сподели своята мъдрост. А тя е:

Викаме му бачкане! Вашият успех си е ваша лична грижа!

Престанете да търсите извинения за провалите си в бизнеса и в кариерата. Всъщност кой е виновен за неуспехите и слабите ви резултати? Лари е тук, за да ви направи на пух и прах и да ви покаже как да поемете отговорност за своя успех. Независимо дали имате собствен бизнес, или работите от девет до пет, съветите на Лари ще ви помогнат. Намерете си една добра идея и я използвайте още днес!

• Успехът е просто нещо. И няма никаква голяма тайна.

• Никой не е длъжен да ви осигурява прехраната.

• Екипната работа не върши работа, защото в екипа винаги има някой, който не работи.

• Всеки има шеф. Но най-големият шеф е клиентът.

• Станете незаменими.

• Ние сме възнаграждавани за едно-единствено нещо: за службата ни в името на другите.

• Фирмата не е едно голямо щастливо семейство. Вие работите заедно.

• Резултатите са всичко.

• Не е нужно да обичате работата си (но помага)!

• Помнете работната етика на нашите родители.

Лари Уингет се обявява едновременно срещу всички: от наглите служители и калпавите мотивационни лектори до лошото обслужване, слабите търговци и некадърните шефове. Битката е неравна. Уингет обаче има едно основно предимство – той казва истината и пет пари не дава дали тя ви допада, или не. Независимо дали го харесвате или мразите, Лари ви предизвиква да развиете максимално изумителните качества, които сами знаете, че притежавате. - Джо Калоуей, автор на „Работете с гордост!“

Вижте от същия автор: "НЕ БЪДИ ИДИОТ! НЕ СЕ ПРЕЦАКВАЙ САМ!"

  • Корица: Мека
  • Страници: 272
  • Тегло: 0.380 кг
  • Издадена: 28.09.2017 г.  /второ издание/ 
  • Издателство: Гнездото
  • Превод от английски език: Златка Миронова
  • Виж още от Лари Уингет
 

Наличност: Да

Редовен Цена: 14,00 лв.

Специална цена: 9,80 лв.

ДАЛАЙ ЛАМА И АРХИЕПИСКОП ТУТУ ЗА ПРИРОДАТА НА ИСТИНСКАТА РАДОСТ – ОНАЗИ, НЕЗАВИСЕЩА ОТ ПРЕВРАТНОСТИТЕ НА СЪДБАТА И ОБСТОЯТЕЛСТВАТА...

••••••

 

Доставката на поръчаните от Вас продукти се извършва в срок до 3 работни дни. Виж повече ...

Пишете ни за повече информация, относно избрания от вас продукт.

Как и в какви срокове може да върнете закупен продукт? Виж повече ...

Какви са начините за плащане на избрания продукт? Виж повече ...

Споделете с ваши приятели ...




Анотация на книгата

Подробности

Голата истина за работата и кариерите

Отново е време за бърз ритник от „Питбула на личностното развитие“ Лари Уингет. Той предлага остри, неоспорими и безценни съвети за успех в света на работата.

За всички, които са разочаровани от бизнеса си, които не са въодушевени от работното си ежедневие, чувстват се недооценени в професията си или просто не намират желания успех в кариерата си, Лари е готов да сподели своята мъдрост. А тя е:

Викаме му бачкане! Вашият успех си е ваша лична грижа!

Престанете да търсите извинения за провалите си в бизнеса и в кариерата. Всъщност кой е виновен за неуспехите и слабите ви резултати? Лари е тук, за да ви направи на пух и прах и да ви покаже как да поемете отговорност за своя успех. Независимо дали имате собствен бизнес, или работите от девет до пет, съветите на Лари ще ви помогнат. Намерете си една добра идея и я използвайте още днес!

• Успехът е просто нещо. И няма никаква голяма тайна.

• Никой не е длъжен да ви осигурява прехраната.

• Екипната работа не върши работа, защото в екипа винаги има някой, който не работи.

• Всеки има шеф. Но най-големият шеф е клиентът.

• Станете незаменими.

• Ние сме възнаграждавани за едно-единствено нещо: за службата ни в името на другите.

• Фирмата не е едно голямо щастливо семейство. Вие работите заедно.

• Резултатите са всичко.

• Не е нужно да обичате работата си (но помага)!

• Помнете работната етика на нашите родители.

 

Отзиви за „Неслучайно му викаме бачкане!“

С характерния си безмилостно агресивен стил на писане водещият на риалити шоуто „Големите пари” по канал „A&E“ разкрива голата истина за работата и кариерите... Уингет сам си поставя действително нелека задача: да напише четивна и полезна книга, която едновременно да обучава и да насърчава читателите да променят поведенческите си модели. Задачата е трудна, но авторът се справя отлично. Бруталната му откровеност по въпросите за това какво не е наред със съвременния – и малък, и голям – бизнес се намира в рязък, но освежителен контраст с множество други книги по проблемите на мениджмънта... Основният му съвет е непоклатим: постигането на високи резултати е най-полезният ход, който човек може да предприеме в кариерата си. - „Пъблишърс Уийкли“

Съветите на Лари Уингет са толкова безцеремонни и верни, че ще ви помогнат да вземате най-разумните решения чак до пенсия. - „Блумбърг Нюз“

Лари Уингет се обявява едновременно срещу всички: от наглите служители и калпавите мотивационни лектори до лошото обслужване, слабите търговци и некадърните шефове. Битката е неравна. Уингет обаче има едно основно предимство – той казва истината и пет пари не дава дали тя ви допада, или не. Независимо дали го харесвате или мразите, Лари ви предизвиква да развиете максимално изумителните качества, които сами знаете, че притежавате. - Джо Калоуей, автор на „Работете с гордост!“

Чувствителни сте? Нямате чувство за хумор? Тогава не четете тази книга! Предупреждавам ви! От друга страна, ако искате да прочетете книга, която обръща гръб на обичайните глупотевини и ви предизвиква лично, то внимавайте: Лари Уингет ще ви дразни дотогава, докато не станете не само по-добър служител, но и по-добър човек. - Марк Санборн, сертифициран професионален лектор, носител на специалната награда на Съвета към Залата на славата на лекторите; президент на „Санборн & Асошиътс“ и автор на „Факторът „Фред“

Биография и факти за автора

Лари Уингет Лари Уингeт (Larry Winget) е професионален мотивационен лектор и автор. Той презентира себе си като запазена търговска марка - „Питбула на личностното развитие” и „Единственият на света дразнещ лектор”TM. Той е ръбат, противоречив, свадлив, антагонистичен, саркастичен, догматичен, хаплив, прям. Право в очите. Определено е неповторим. 

Той е философ на успеха, който по случайност е весел и шумен. Лари преподава всеобщи принципи, които ще работят за всеки, във всеки бизнес и по всяко време. Той смята, че много от нас твърде са си усложнили живота и го приемат прекалено сериозно. 

Като един от най-заетите професионални лектори на нашето време, Лари е много търсен за лекции пред групи, сдружения и корпорации из цял свят, където излага своята философия на успеха чрез работа и силата на поемането на лична отговорност. Член е на Международната лекторска лига на славата. 

Той не смекчава думите нито по време на своите лекции, нито при писането. Уингeт показва студената грозна истина по начин, който е предизвикателен, интересен и забавен. 

Автор е на бестселъра Спри да хленчиш! Размърдай си задника”. Заглавието „Ти си загубеняк, защото искаш да си такъв“ е истински хит в Америка – изданието е обявено за бестселър на „Уолстрийт Джърнъл“, четири пъти е оглавявало класацията на Ню Йорк Таймс и шест пъти – на „Бизнес Уийк“.   

У нас е познат още и с книгите "Детето ти е страхотно! Ти не ставаш!", "Трябва да имаш яки топки", "Безцеремонно: 365 дни с най-доброто от Лари Уингет". 

През януари 2017 г. излиза второ издание на книгата "Не бъди идиот! Не се прецаквай сам!"

Втората му книга „Неслучайно му викаме бачкане!“ се изкачва до върха на класациите и му печели международна популярност. 

От 2007 г. Лари Уингет започва да води и собствено телевизионно шоу по A&E. В него той дискутира със зрителите въпроси, свързани с финансите, личния успех и печелившия бизнес. 

Лари Уингет е роден през 1952 г. в Оклахома, САЩ, в семейство на търговци. 

Лари живее в Прадайс Валей, Аризона, със съпругата си Роуз Мари и с френския си булдог Бътър. Има двама синове, Тейлър и Патрик, и прекарва голяма част от времето си в рисуване, каране на мотоциклет и в изготвяне на дизайна на традиционните каубойски ботуши, които изработва. 

Откъс от книгата

Глава 1

„Тра-ла-ла, иха-ха,  на работа е време да вървя...“

 

„Чао, скъпа, отивам да работя!“

Не на мен тия! Въобще не отивате да работите. Отивате на едно място, дето не е вкъщи, и затова трябва да сте облечени малко по-прилично, отколкото у дома. Там е пълно с хора, които навярно също като вас са излъгали близките си, че отиват, за да „работят“. Всички сте лъжци – и вие, и всички други, с които твърдите, че работите. Колеги в работата ли – няма такова нещо! Общото между вас е, че денем се събирате на едно и също място, а не че вършите някаква работа там.

Много проучвания сочат, че хората реално работят само през половината от времето, което прекарват на работното си място. Не ме карайте да уточнявам за кои проучвания става дума – не ми стигна времето да ги намеря и да ги цитирам в подробности. Бях твърде зает да се размотавам. Знаете какво е да се мотаеш, нали? Правите го през половината време, докато сте „на работа“. Въпреки това все пак съм чувал за тези проучвания и те почти в един глас ни уверяват, че хората работят само през половината от работното си време. През другата половина общуват, ядат, оплакват се един на друг, пишат имейли, ровят из Интернет, пият кафе, блеят в пространството, ходят до тоалетната по-често, отколкото се налага, и разтягат всяка почивка от петнайсет на двайсет и пет минути, а обедната – от час на час и петнайсет минути. С други думи, изброените дейности отнемат 50 процента от усилията, полагани от 100 процента от служителите. Причината това да минава незабелязано е, че всички го правят – от чистача до изпълнителния директор.

Когато всички работят едва през половината време, за свършването на една работа са необходими два пъти повече хора. Това означава по-големи разходи за заплати и осигуровки, по-високи данъци и по-високи цени на крайния продукт. Причината бизнесът да е толкова скъпо занимание е, че едни мързеливи хора не работят.

Ало, я се събудете: на това му казваме бачкане!

Не го наричаме „почивка“. Или „време за общуване“. Викаме му „бачкане“! За съжаление, повечето служители явно не разбират това понятие. То не се преподава в училище. Вкъщи не учим децата на него. Не го разясняваме на новопостъпилите работници. Не го изискваме. Всъщност не го и очакваме от тях. С това понятие не се борави реално. То не се дава за пример. Само е повод за оплаквания, когато някоя работа се окаже несвършена.

 

Наели са ви ДА РАБОТИТЕ

Какво означава „да работите“? Да бъдете продуктивни. Да постигате резултати. Затова са ви наели. Там сте, за да генерирате за фирмата приход, по-голям от разходите, които тя прави за вас. Приносът ви трябва да надхвърля цената ви като работник. Не сте в службата, за да спрягате глагола „мотам се“, а за да изпълнявате възложените ви задачи максимално бързо, ефективно и финансово изгодно за компанията. Това се постига, когато станете професионалист във вършенето на всичко необходимо за тези задачи. Добре свършената работа си личи по умората след нея – била тя физическа или умствена. Тоест разбирате, че сте поработили едва когато се поизпотите. Дотук всичко ясно ли е?

Въобще не работите толкова здраво, колкото си въобразявате. Както повечето хора, и вие работите толкова, колкото да не ви уволнят, а те пък ви плащат толкова, колкото да не си съберете багажа и да напуснете.

Компанията ви също не работи толкова здраво, колкото твърдят годишните отчети. В тях всичко си остава само на думи. В докладите пише: „Полагаме сериозни усилия да решим проблема...“, но това всъщност означава: „Провеждаме съвещания по проблема и спускаме на служителите някакви си там инструкции“.

Нека си признаем: продуктивността на труда е плачевна. Искате да ви го докажа? Вие лично какво свършихте днес? Сериозно питам. С какво точно допринесохте за целите на фирмата, която ви плаща заплатата? Не се залъгвайте. Не се самозаблуждавайте. Кажете си истината. Засега си я знаете само вие, така че давайте смело и се запитайте: „Какво свърших аз днес?“ Питайте, питайте, ще ви почакам, не бързам заникъде. Какво свършихте днес?

А сега намалете отговора си със 75 процента и може би действително ще се доближите до истината.

Защо става така?

Защото се съсредоточаваме върху процеса, а не върху резултатите. От хора, които реално вършат нещо, сме се превърнали в зрители. Не стимулираме правилното поведение. Търпим слабото представяне. Не учим хората как да бъдат добри работници. Не създаваме среда, която да насърчава към работа. Очакванията ни са ниски. Тези отговори достатъчни ли са? Сигурно не, но за начало стигат. Нека ги разгледаме един по един.

Погрешна цел

Най-яркият пример за това как насочваме усилията си в работата към погрешна цел, е един от най-разпространените помощници в бизнеса: списъкът с неща „за свършване“. Имате ли такъв? Ползвали ли сте го някога? Много ясно, че сте ползвали. Този списък е инструмент, предназначен да помага на хората да се съсредоточат върху конкретни задачи и да планират времето си; всъщност обаче той води до точно противоположен резултат. Нека ви споделя една еретична за бизнес средите мисъл: списъкът с неща „за свършване“ е чисто губене на време и убива продуктивността ви. Искате доказателства? Отговорете ми тогава на следния въпрос: в работата кое е по-важно – онова, което вършите, или онова, което сте свършили? Всеки средноинтелигентен човек знае, че правилният отговор е „онова, което сте свършили“. Но на работа ние не съсредоточаваме усилията си върху свършеното, а върху онова, което имаме за вършене. Нека ви питам друго: има ли някакво значение какво точно вършат служителите, при положение че онова, което трябва да бъде свършено, е свършено?

Този въпрос повдига след себе си няколко други: например въпросите за лидерството, за управлението, за продуктивността, за нейното отчитане, за квотите, за системите за възнаграждение... Списъкът може да продължи.

Всеки работодател обича хората му да изглеждат заети. Всеки мениджър с гордост демонстрира на шефа си трудолюбивите пчелички, които ръководи, и се хвали колко са заети всички в отдела му. Това всъщност важно ли е? Е, ако клиентите виждат с очите си как служителите се размотават и не вършат нищо, това не е добре, защото прави лошо впечатление. В търговията например е важно хората да изглеждат заети. Но ако работите далеч от погледа на клиентите, аз твърдя, че това колко заети изглеждате, изобщо не е мярка за това колко работа свършвате реално. Не оценявайте суетнята. Не оценявайте активността. Оценявайте единствено постигнатите резултати. Няма значение какво именно вършат хората, има значение какво свършват. Служителят, който изглежда най-зает, може в действителност да постига най-малко. Най-често обаче точно този служител бива възнаграждаван. Управителите не трябва да се подвеждат по привидното, а да се вглеждат в дълбочина в свършената работа.

Затова ви предлагам следното. Изхвърлете ония тефтерчета, на чиито странички пише „Задачи за свършване“. Отървете се от подвързания с кожа органайзер със същия списък в полето. Вместо това си набавете тефтери, на които пише „Свършени задачи“. Да, това е моя идея и вероятно трябва да ми благодарите за нея, но всъщност аз се интересувам повече от работата, която реално ще отхвърлите. Така, когато се обадя във фирмата ви да питам за поръчката си, вие ще можете просто да погледнете списъка в новия си тефтер и радостно да ми заявите: „Готова е!“ Това ми е достатъчно.

„О, я стига! Каква е разликата?“

Макар и двата типа списъци да са базирани върху планирането на бъдещи резултати, има огромна разлика в мисловната нагласа, която създава всеки от тях. Списъкът „Задачи за свършване“ е просто пожелателен. Списъкът „Свършени задачи“ е по-точен, опростен и действа като екшън план за деня. Той ще ви принуди непрекъснато да оценявате задачите си и да ги разделите на такива, които „би било добре да свърша“, и такива, които „трябва да свърша на всяка цена“.

Това е всъщност основната идея на принципа за оптималната организация на времето: определянето какво трябва да бъде свършено на всяка цена. През годините обаче организацията на времето постепенно се превърна в нещо съвсем различно. Вече не ви остава време да организирате времето си. Това е времеемка работа. Би трябвало да посвещавате времето, прекарано в организация на времето, на други неща – например изпълнението на задачите, която трябва да бъдат изпълнени.

Трябва да забравим за организацията на времето и да се съсредоточим върху правилното приоритизиране. Когато вършим правилните неща, времето няма да ни създава грижи.

Проблемът е там, че приоритетите не са ясно начертани. Няма какво да се лъжем: ако най-важните неща вече са свършени, нима нещо друго има значение? Ключът е в това да знаеш кои са най-важните неща.

„Когато приоритетите са ясни, решенията се вземат лесно.“ Рой Дисни

 

И така, кое е най-важното, което трябва да бъде свършено във вашата работа? Изобщо наясно ли сте с отговора на този въпрос? Ако не сте наясно, значи си губите времето, енергията и парите. Всеки зает човек трябва да знае кое е най-важното нещо, което трябва да свършва всеки ден в работата си.

„Ама, Лари, освен най-важното има да се вършат още куп неща!“

В това е проблемът. Много неща трябва да бъдат свършени и в същото време твърде малко от онова, което трябва да се свърши на всяка цена, бива изпълнено. Какво е това, което трябва да бъде свършено? Онова, което трябва да бъде свършено на всяка цена. Забележете, не казвам „онова, което би трябвало да бъде свършено“, нито пък „онова, което би било добре да бъде свършено“. Казвам „онова, което трябва да бъде свършено на всяка цена“.

Веднага щом разберете какво трябва да бъде свършено, свършете го. Нито повече, нито по-малко. Просто вършете онова, което трябва да бъде изпълнено на всяка цена. Не казвам да вършите само него, но се погрижете него да сте го свършили. Най-напред. Не правете нищо друго, преди да сте приключили с най-важното. Дори и да имате смазващ брой други задачи, които бихте искали и би трябвало да свършите, не ги започвайте, преди да завършите онова, което трябва да бъде свършено на всяка цена.

Дори и то да е единственото за деня, пак ще сте на плюс.

Простичко е. Трябва да знаете приоритетите си.

Всяка работа си има приоритети

Приоритет на търговеца е да продава. Какво включва това? Първо, разговори с клиенти. Обикновено не можеш да продадеш нещо, ако не си провел разговор с клиента. Това означава, че най-важната работа на търговеца е да разговаря с клиентите и да ги убеди да купят стоката му. Имат ли си търговците други задачи? Разбира се. Трябва да си движат документацията, да си предават поръчките, да проследяват развитието на вече реализираните сделки и така нататък, и така нататък. Всички тези неща би трябвало да се вършат. И ще бъдат свършени. Но не преди да се свърши онова, което трябва да бъде свършено на всяка цена.

Всеки човек в работата си има куп неща, които трябва да прави всеки ден. Ясно ми е. Проблемът е, че най-често се оплитаме във вършенето на онова, което бихме искали да свършим, и в крайна сметка онова, което трябва да бъде свършено на всяка цена, някак си остава несвършено. Защо? Не ни остава време за него.

Това, право да ви кажа, са глупости. Винаги има достатъчно време за онова най-важно нещо. Затова е толкова важен списъкът „Свършени задачи“. Той ще ви помогне да очер­таете приоритетите си и да свършвате именно онова, което е от ключово значение за успеха ви.

От хора, които вършат нещо, сме се превърнали в зрители

Хората вече не са настроени да работят. Настроени са да гледат как други хора работят. Всички се превърнахме в експерти по наблюдение. По-лесно е да гледаш „Приятели“, отколкото реално да се сприятелиш с някого или сам да бъдеш нечий приятел. По-лесно е да гледаш как други хора ги наемат на работа в „Стажантът“, отколкото сам да си намериш работа. По-лесно е да си тлъст загубеняк, проснат на дивана и гледащ „Най-тлъстият загубеняк“, отколкото да си размърдаш задника и действително да свалиш някой и друг килограм. Много по-забавно е да гледаш по телевизията как някой си боядисва хола, отколкото сам да го направиш вкъщи. По-лесно е дори да гледаш предаването, в което хората използват услугите на телевизионната бавачка, за да възпитават децата си, отколкото действително да възпитаваш собствените си деца. Чудно ли е тогава, че когато отидем на работа, ни се струва по-лесно да гледаме как другите работят, отколкото сами да работим? Това е общосоциален проблем с колосални последствия, но в частност в бизнеса той убива продуктивността на труда и бърка дълбоко в джобовете ни.

 

Съдържание

Глава 1 „Тра-ла-ла, иха-ха, на работа е време да вървя...“

Глава 2 Успехът е проста работа

Глава 3 Никой не е длъжен да ви плаща заплата

Глава 4 Важни са резултатите

Глава 5 Вашите резултати са си ваша лична грижа

Глава 6 Не е нужно да обичате работата си (но помага)

Глава 7 Станете незаменими

Глава 8 Светая светих

Глава 9 Едно голямо щастливо семейство... Как ли не!

Глава 10 Етиката: нещата са само черни и бели

Глава 11 Как да видя сметката на конкуренцията

Глава 12 Осемте „-АЙТЕ“ на лидерството

Глава 13 Екипната работа не върши работа

Глава 14 Трябва да служите на някого

Глава 15 Нищо няма значение, докато не осъществите продажбата

Глава 16 Кратки, трудни и скъпи уроци

Глава 17 Мръсната дузина на Лари: наръчник на служителя

Глава 18 Мръсната дузина на Лари: наръчник на работодателя

Глава 19 И сега какво? 

Мнения за книгата

СПОДЕЛЕТЕ ВАШЕТО МНЕНИЕ

Само регистрирани потребители могат да добавят мнения. Моля, влезте в системата или направете регистрация.

Закупилите тази книга, купуват също:

Винаги има надежда. 150 притчи за изкуството на живота

Винаги има надежда. 150 притчи за изкуството на живота

5 Мнение(я)

Редовен Цена: 14,00 лв.

Специална цена: 9,80 лв.

Кръстопът

Кръстопът

7 Мнение(я)

Редовен Цена: 14,90 лв.

Специална цена: 10,43 лв.

Аз те чувам, разбирам и съм твой приятел, детето ми!

Аз те чувам, разбирам и съм твой приятел, детето ми!

Редовен Цена: 12,90 лв.

Специална цена: 9,03 лв.

Любов с малки букви

Любов с малки букви

1 Мнение(я)

Редовен Цена: 13,90 лв.

Специална цена: 9,73 лв.

Ти ми беше обещан

Ти ми беше обещан

Редовен Цена: 13,90 лв.

Специална цена: 9,73 лв.