Обади се +359 878 634 344

Здравей, приятелю! Желаем ти приятни мигове с любимите книги.

ВАЖНО! Поради голямата натовареност на куриерските фирми не можем да гарантираме, че поръчки, направени след 16 декември 2018 г., ще бъдат доставени до Коледа. Извиняваме се за причиненото неудобство и ви пожелаваме светли празници!

Всички книги могат да бъдат поръчани чрез платформата, по телефона на номер 0878 634 344, както и чрез контактната форма на сайта. 

 


 

Книгата не е обикновен подарък. Чрез нея подаряваш слово, подаряваш история, подаряваш чувство. Тя носи уют и доверие, носи магия. Книгата, която подаряваш, казва: „познавам те, слушам те, интересувам се от теб". А когато подариш някому своя любима книга, ти му доверяваш парченце от себе си...

Промоцията е валидна до 24.00 часа на 24 декември 2018 г. /понеделник/. Само при поръчка онлайн!

Маркетингово позициониране

Станимир Андонов

"Маркетингът е борба за възприятията на потребителя. “Маркетинговото позициониране” описва по един изключително убедителен и същевременно интересен начин имено този процес и каква е формулата на успеха и съответно причината за провалите на някои от най-знаковите търговски марки. Книга както за ветераните в маркетинга, така и за всеки, който прави първи стъпки на тази територия!"

- Николай Неделчев, Изпълнителен Директор на Publicis Groupe Bulgaria

 
Влезте в системата за да бъдете уведомени когато продукта бъде доставен на склад

Наличност: Не е налично

15,00 лв.

КОЛЕДНА ПРОМОЦИЯ!

БЕСТСЕЛЪРЪТ НА 2018! СЕГА С 30% ОТСТЪПКА!

Промоцията е валидна до 24.00 часа на 24 декември 2018 г. /понеделник/. Само при поръчка онлайн!

 

3 НЕЗАМЕНИМИ КНИГИ ЗА ВЪЗПИТАНИЕТО НА ДЕТЕТО! СЕГА С КОЛЕДНА ОТСТЪПКА ОТ 30%!

Промоцията е валидна до 24.00 часа на 24 декември 2018 г. /понеделник/. Само при поръчка онлайн!

 

Доставката на поръчаните от Вас продукти се извършва в срок до 3 работни дни. Виж повече ...

Пишете ни за повече информация, относно избрания от вас продукт.

Как и в какви срокове може да върнете закупен продукт? Виж повече ...

Какви са начините за плащане на избрания продукт? Виж повече ...

Споделете с ваши приятели ...




Анотация на книгата

Подробности

Безспорно най-добрата книга за маркетингово позициониране към момента. Много комплексна, разбираемо написана, прекрасно илюстрирана и най-важното – с конкретни указания как да се постигне желания бизнес резултат – маркетингов и като продажби.
проф. д-р Веселин Благоев, зам. Ректор на Висше Училище Международен Колеж и директор на International University College, София. Той е автор на първата българска книга по Маркетинг през 1988 год.

"Най-важните съвременни проблеми на маркетинга са брандирането и свързаното с него позициониране. Монографията на колегата д-р Станимир Андонов се фокусира именно върху тях. Книгата е чудесен микс от научна зрелост и младежка дързост, които ни убеждават че позиционирането е и модерна наука, и маркетингово изкуство. Този млад наш учен и успешен практик хвърля предизвикателно ръкавица към световната маркетингова теория!"
Проф. д-р Боян Дуранкев, УНСС

Книгата на Станимир се чете на един дъх. Хареса ми съчетанието на теория и практика, примерите са живи и въздействащи. Изключителен интерес за мен представлява разгледаната методология за приложение на многомерното скалиране като инструмент на маркетинговото изследване в застраховането. Оставам с убеждението, че книгата ме обогати и ще ми помогне в моята работа.
доц. д-р Станислав Иванов, изпълнителен директор на Животозастрахователна компания "Съгласие" ЕАД и преподавател във ВУЗФ Университет

Безценното в книгата е, че подрежда по Менделеевски начин това, което трябва да знаем за маркетинговото позициониране и дава възможност – на всички и навсеки поотделно – да намери и приложи най-подходящата стратегия. Богатството от примери върви заедно с много нови идеи и изобилие от директно приложими в практиката техники. „Маркетингово позициониране“ е горещо препоръчителна за четене не само от маркетингови специалисти, а и от потребители. А за първите е задължителна за осмисляне.“
д-р Александър Христов, практик, преподавател в УНСС и НБУ, Председател на БДВО (2011 – 2013)

Също като модерен GPS в непозната пътна мрежа "Маркетингово позициониране" на Станимир Андонов ще ви помогне да се ориентирате и да откриете къде точно се намира вашия бранд, сред хаотично разпръснатите конкуренти. Това е начинът по-лесно да подобрите имиджа на продуктите и услугите в съзнанието на вашите клиенти, повечето от които също ползват свои системи за навигация на пазара. Заради живите примери, достъпния стил и структурираната методология четенето е приятно, а изводите веднага могат да бъдат приложени в маркетинга на вашата фирма.
доц. д-р Венцислав Савов, бизнес редактор в сп."Мениджър" и преподавател в Датски колеж в София

"Книгата е страхотен удар в целта на съвременния бизнес."
Димитър Аврамов, доктор по спортна наука, двукратен шампион на България по Таекуондо WTF

Като оперативен мениджър от реалния бизнес прочетох книгата с искрено удоволствие: тя ме накара да се замисля за съществени и значими неща от управлението на една компания, които залутани в рутината на ежедневието, доста често ни убягват. По мое скромно мнение това е един балансиран и съдържателен труд, който умело съчетава задълбочния и аналитичен научен подход с конкретни примери и решения от партиката на различни пазари и в различни икономически моменти, които са така необходими за осмислянето и правилното разбиране на важни за съществуването на всеки бизнес понятия като маркетингово позициониране и репозициониране, диференциране, конкуренция, бранд, марка и т.н. Горещо препоръчвам на всеки динамичен и търсещ мениджър да прочете книгата – определено тя ще му помогне да бъде по-ефективен и по-успешен в ръководента от него компания.
Иво Груев, член на Управителния съвет ЗАД "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП"

В маркетинга теорията и практиката са едно и тази книга изцяло го доказва. Книгата на Станимир ще ви помогне да влезете в света на съвременния маркетинг и ще ви заведе точно там, където той се случва – в съзнанието на потребителите. Виждам книгата като наръчник за разбиране и правене на маркетинговото позициониране. Възползвайте се.“
доц. д-р Кристиян Хаджиев, ръководител на департамент „Бизнес администрация“ в Нов български университет

Откъс от книгата

Увод

Светът се променя. Маркетингът се променя. От адаптиране към средата в миналото големите компании днес се опитват да управляват някои от елементите на обкръжаващата среда и да ги насочват в своя полза. Все по-често големите международни корпорации приемат, че потребителите са корпоративен актив, който може и трябва да бъде управляван и използван за постигане на целите им. Организациите, работещи за печалба, подобно на всички живи същества се ръководят от инстинкта за самосъхранение. Една от стратегиите, които организациите използват, за да оцелеят, е спечелването и запазването на пазарен дял. По този начин шансовете за успех на организацията в борбата за доминиране на пазара се увеличават драстично. За тази цел основният метод, използван от професионалните маркетолози, е първо да идентифицират възможностите за позициониране, а след това да постигнат оптимално позициониране на своите продукти и брандове на пазара.

В резултат на динамичните промени през последните години броят на конкурентите във всички отрасли намаля, но броят на търговските марки се увеличи значително. Това доведе до силно увеличаване на регистрираните патенти и търговски марки, но и до осезаемо скъсяване на жизнения цикъл на продуктите. Ръстът на регистрираните патенти и търговски марки е доказателство за увеличаване на конкуренцията на пазара, но и за съществуването на хиперфрагментирани пазари. В търсене на диференциране компаниите създават все повече и повече пазарни сегменти, чието обслужване е скъпо и обикновено носи краткотрайни резултати на компаниите. Рекламата, която някога беше най-ефективният начин за изграждане на бранда и мощно средство за пазарното проникване на новите продукти, сега е застрашена от собствения си ръст, тъй като рекламното пренасищане е причината хората да забелязват и да възприемат по-малко реклами.

Някои от съвременните констатации и „философии“, формирали се в началото на новото столетие в маркетинга и потреблението, са следните: „най-щастлив е този, който купува най-много и най-качествено“; „жестока конкуренция за нашия джоб“; „купи сега, плати после“; „иновациите са задължително условие за оставане в бизнеса“; „наличието на нещо ново или различно е единственият начин да се спечели вниманието на потребителите“; „жизненият цикъл на продуктите е осезаемо по-къс“; „животът (времето за употреба) на продуктите е средно почти наполовина по-къс в сравнение с времето преди две десетилетия“; броят на регистрираните търговски марки и патенти се е увеличил трикратно за последните десет години; в резултат на многогодишното сегментиране пазарите са хиперфрагментирани и вече мегасегменти не съществуват и не е възможно да съществуват; през последните години рекламното пренасищане достигна най-високите си нива и това е причината хората да забелязват все по-малко реклами; способността да се печели място в съзнанието на потребителите бе намалена; „купи, счупи, купи“; „по-евтино е да се замени, отколкото да се поправи“ и т.н.

И още три тенденции, които промениха света през последните години:

•             Демократизиране на достъпа. Достъпът до информация стана много по-лесен и евтин благодарение на дигиталните технологии. Много неща, които в миналото бяха платени и труднодостъпни, днес са безплатни и достъпни за всеки поради развитието на информационните и комуникационните технологии.

•             Споделено потребление. Една модерна тенденция, която цели максималното използване на ресурсите на планетата чрез споделено потребление на продуктите от повече потребители.

•             Свързване на търсенето и предлагането. Пример за това е успешната концепция на компанията „Uber“ от Сан Франциско, САЩ. Чрез сайт и мобилно приложение „Uber“ свързва имащи нужда от транспорт хора с шофьори или собственици на автомобили, които биха искали да използват автомобилите си, за да предоставят таксиметрови услуги. Оперативно този бизнес се управлява чрез приложението Uber, което е безплатно и достъпно за всички мобилни операционни системи.

Тези процеси водят до промяна в начина на мислене и анализ на конкурентната структура на пазара. Бързите промени и новите тенденции в маркетинга, които те донесоха, увеличиха значението на изследването и разбирането на възприятията и предпочитанията на потребителите. Бяха създадени нови техники за анализ на количествени и качествени данни, благодарение на които моделирането на възприятията, предпочитанията и конкурентната структура на пазара като цяло беше поставено на ново, по-високо ниво. Отговорността на изследователите и на мениджърите на компаниите също нарасна, тъй като провал в позиционирането на продукта или бранда днес автоматично означава провал на компанията. А провалите по условие се помнят дълго и винаги са поучителни.

Мнения за книгата

СПОДЕЛЕТЕ ВАШЕТО МНЕНИЕ

Само регистрирани потребители могат да добавят мнения. Моля, влезте в системата или направете регистрация.

Закупилите тази книга, купуват също: