Обади се +359 878 634 344

Здравей, приятелю! Желаем ти приятни мигове с любимите книги.

Заб. Всички книги могат да бъдат поръчани освен чрез платформата, също така и по телефона на номер 0878 634 344, както и чрез контактната форма на сайтаЦената за доставка на територията на България е 2,90 лв., независимо от теглото.

 

 

Маркетингово позициониране

Станимир Андонов

"Маркетингът е борба за възприятията на потребителя. “Маркетинговото позициониране” описва по един изключително убедителен и същевременно интересен начин имено този процес и каква е формулата на успеха и съответно причината за провалите на някои от най-знаковите търговски марки. Книга както за ветераните в маркетинга, така и за всеки, който прави първи стъпки на тази територия!"

- Николай Неделчев, Изпълнителен Директор на Publicis Groupe Bulgaria

 

Наличност: Да

15,00 лв.

ПРОМОПАКЕТ: КРЪСТОПЪТ

ПРОМОПАКЕТ: ПОДАРИ НАДЕЖДА

ПРОМОПАКЕТ: ВИНАГИ ИМА НАДЕЖДА

 

Доставката на поръчаните от Вас продукти се извършва в срок до 3 работни дни. Виж повече ...

Пишете ни за повече информация, относно избрания от вас продукт.

Как и в какви срокове може да върнете закупен продукт? Виж повече ...

Какви са начините за плащане на избрания продукт? Виж повече ...

Споделете с ваши приятели ...




Анотация на книгата

Подробности

Безспорно най-добрата книга за маркетингово позициониране към момента. Много комплексна, разбираемо написана, прекрасно илюстрирана и най-важното – с конкретни указания как да се постигне желания бизнес резултат – маркетингов и като продажби.
проф. д-р Веселин Благоев, зам. Ректор на Висше Училище Международен Колеж и директор на International University College, София. Той е автор на първата българска книга по Маркетинг през 1988 год.

"Най-важните съвременни проблеми на маркетинга са брандирането и свързаното с него позициониране. Монографията на колегата д-р Станимир Андонов се фокусира именно върху тях. Книгата е чудесен микс от научна зрелост и младежка дързост, които ни убеждават че позиционирането е и модерна наука, и маркетингово изкуство. Този млад наш учен и успешен практик хвърля предизвикателно ръкавица към световната маркетингова теория!"
Проф. д-р Боян Дуранкев, УНСС

Книгата на Станимир се чете на един дъх. Хареса ми съчетанието на теория и практика, примерите са живи и въздействащи. Изключителен интерес за мен представлява разгледаната методология за приложение на многомерното скалиране като инструмент на маркетинговото изследване в застраховането. Оставам с убеждението, че книгата ме обогати и ще ми помогне в моята работа.
доц. д-р Станислав Иванов, изпълнителен директор на Животозастрахователна компания "Съгласие" ЕАД и преподавател във ВУЗФ Университет

Безценното в книгата е, че подрежда по Менделеевски начин това, което трябва да знаем за маркетинговото позициониране и дава възможност – на всички и навсеки поотделно – да намери и приложи най-подходящата стратегия. Богатството от примери върви заедно с много нови идеи и изобилие от директно приложими в практиката техники. „Маркетингово позициониране“ е горещо препоръчителна за четене не само от маркетингови специалисти, а и от потребители. А за първите е задължителна за осмисляне.“
д-р Александър Христов, практик, преподавател в УНСС и НБУ, Председател на БДВО (2011 – 2013)

Също като модерен GPS в непозната пътна мрежа "Маркетингово позициониране" на Станимир Андонов ще ви помогне да се ориентирате и да откриете къде точно се намира вашия бранд, сред хаотично разпръснатите конкуренти. Това е начинът по-лесно да подобрите имиджа на продуктите и услугите в съзнанието на вашите клиенти, повечето от които също ползват свои системи за навигация на пазара. Заради живите примери, достъпния стил и структурираната методология четенето е приятно, а изводите веднага могат да бъдат приложени в маркетинга на вашата фирма.
доц. д-р Венцислав Савов, бизнес редактор в сп."Мениджър" и преподавател в Датски колеж в София

"Книгата е страхотен удар в целта на съвременния бизнес."
Димитър Аврамов, доктор по спортна наука, двукратен шампион на България по Таекуондо WTF

Като оперативен мениджър от реалния бизнес прочетох книгата с искрено удоволствие: тя ме накара да се замисля за съществени и значими неща от управлението на една компания, които залутани в рутината на ежедневието, доста често ни убягват. По мое скромно мнение това е един балансиран и съдържателен труд, който умело съчетава задълбочния и аналитичен научен подход с конкретни примери и решения от партиката на различни пазари и в различни икономически моменти, които са така необходими за осмислянето и правилното разбиране на важни за съществуването на всеки бизнес понятия като маркетингово позициониране и репозициониране, диференциране, конкуренция, бранд, марка и т.н. Горещо препоръчвам на всеки динамичен и търсещ мениджър да прочете книгата – определено тя ще му помогне да бъде по-ефективен и по-успешен в ръководента от него компания.
Иво Груев, член на Управителния съвет ЗАД "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП"

В маркетинга теорията и практиката са едно и тази книга изцяло го доказва. Книгата на Станимир ще ви помогне да влезете в света на съвременния маркетинг и ще ви заведе точно там, където той се случва – в съзнанието на потребителите. Виждам книгата като наръчник за разбиране и правене на маркетинговото позициониране. Възползвайте се.“
доц. д-р Кристиян Хаджиев, ръководител на департамент „Бизнес администрация“ в Нов български университет

Откъс от книгата

Увод

Светът се променя. Маркетингът се променя. От адаптиране към средата в миналото големите компании днес се опитват да управляват някои от елементите на обкръжаващата среда и да ги насочват в своя полза. Все по-често големите международни корпорации приемат, че потребителите са корпоративен актив, който може и трябва да бъде управляван и използван за постигане на целите им. Организациите, работещи за печалба, подобно на всички живи същества се ръководят от инстинкта за самосъхранение. Една от стратегиите, които организациите използват, за да оцелеят, е спечелването и запазването на пазарен дял. По този начин шансовете за успех на организацията в борбата за доминиране на пазара се увеличават драстично. За тази цел основният метод, използван от професионалните маркетолози, е първо да идентифицират възможностите за позициониране, а след това да постигнат оптимално позициониране на своите продукти и брандове на пазара.

В резултат на динамичните промени през последните години броят на конкурентите във всички отрасли намаля, но броят на търговските марки се увеличи значително. Това доведе до силно увеличаване на регистрираните патенти и търговски марки, но и до осезаемо скъсяване на жизнения цикъл на продуктите. Ръстът на регистрираните патенти и търговски марки е доказателство за увеличаване на конкуренцията на пазара, но и за съществуването на хиперфрагментирани пазари. В търсене на диференциране компаниите създават все повече и повече пазарни сегменти, чието обслужване е скъпо и обикновено носи краткотрайни резултати на компаниите. Рекламата, която някога беше най-ефективният начин за изграждане на бранда и мощно средство за пазарното проникване на новите продукти, сега е застрашена от собствения си ръст, тъй като рекламното пренасищане е причината хората да забелязват и да възприемат по-малко реклами.

Някои от съвременните констатации и „философии“, формирали се в началото на новото столетие в маркетинга и потреблението, са следните: „най-щастлив е този, който купува най-много и най-качествено“; „жестока конкуренция за нашия джоб“; „купи сега, плати после“; „иновациите са задължително условие за оставане в бизнеса“; „наличието на нещо ново или различно е единственият начин да се спечели вниманието на потребителите“; „жизненият цикъл на продуктите е осезаемо по-къс“; „животът (времето за употреба) на продуктите е средно почти наполовина по-къс в сравнение с времето преди две десетилетия“; броят на регистрираните търговски марки и патенти се е увеличил трикратно за последните десет години; в резултат на многогодишното сегментиране пазарите са хиперфрагментирани и вече мегасегменти не съществуват и не е възможно да съществуват; през последните години рекламното пренасищане достигна най-високите си нива и това е причината хората да забелязват все по-малко реклами; способността да се печели място в съзнанието на потребителите бе намалена; „купи, счупи, купи“; „по-евтино е да се замени, отколкото да се поправи“ и т.н.

И още три тенденции, които промениха света през последните години:

•             Демократизиране на достъпа. Достъпът до информация стана много по-лесен и евтин благодарение на дигиталните технологии. Много неща, които в миналото бяха платени и труднодостъпни, днес са безплатни и достъпни за всеки поради развитието на информационните и комуникационните технологии.

•             Споделено потребление. Една модерна тенденция, която цели максималното използване на ресурсите на планетата чрез споделено потребление на продуктите от повече потребители.

•             Свързване на търсенето и предлагането. Пример за това е успешната концепция на компанията „Uber“ от Сан Франциско, САЩ. Чрез сайт и мобилно приложение „Uber“ свързва имащи нужда от транспорт хора с шофьори или собственици на автомобили, които биха искали да използват автомобилите си, за да предоставят таксиметрови услуги. Оперативно този бизнес се управлява чрез приложението Uber, което е безплатно и достъпно за всички мобилни операционни системи.

Тези процеси водят до промяна в начина на мислене и анализ на конкурентната структура на пазара. Бързите промени и новите тенденции в маркетинга, които те донесоха, увеличиха значението на изследването и разбирането на възприятията и предпочитанията на потребителите. Бяха създадени нови техники за анализ на количествени и качествени данни, благодарение на които моделирането на възприятията, предпочитанията и конкурентната структура на пазара като цяло беше поставено на ново, по-високо ниво. Отговорността на изследователите и на мениджърите на компаниите също нарасна, тъй като провал в позиционирането на продукта или бранда днес автоматично означава провал на компанията. А провалите по условие се помнят дълго и винаги са поучителни.

Мнения за книгата

СПОДЕЛЕТЕ ВАШЕТО МНЕНИЕ

Само регистрирани потребители могат да добавят мнения. Моля, влезте в системата или направете регистрация.

Закупилите тази книга, купуват също: