Обади се +359 878 634 344

Здравей, приятелю! Желаем ти приятни мигове с любимите книги.

Заб. Всички книги могат да бъдат поръчани освен чрез платформата, също така и по телефона на номер 0878 634 344, както и чрез контактната форма на сайтаЦената за доставка на територията на България е 2,90 лв., независимо от теглото.

 

 

Маркетингови ходове

Филип Котлър, Дипак К. Джайн, Сувит Месинси

Интернет, глобализацията и свръхконкуренцията принуждават компаниите да премислят пазарните си стратегии и маркетинговите си операции. Недостигът на клиенти води до издигането на маркетинга като основен двигател на ефективността. Маркетингът вече не е ефективен, погледнат само като звено, чиято дейност е да освобождава дадена компания от нейните продукти или услуги.

Световноизвестният маркетингов специалист Филип Котлър и неговите съавтори са категорични: компаниите трябва да разширят своите маркетингови концепции до една холистична рамка. Провокирайки начина ни на мислене, тази книга показва как да бъде изградена маркетингова платформа около изследването, създаването и доставянето на оптимални качества за клиента, сътрудниците и самата компания. 

 

Наличност: Да

16,00 лв.

ПРОМОПАКЕТ: КРЪСТОПЪТ

ПРОМОПАКЕТ: ПОДАРИ НАДЕЖДА

ПРОМОПАКЕТ: ВИНАГИ ИМА НАДЕЖДА

 

Доставката на поръчаните от Вас продукти се извършва в срок до 3 работни дни. Виж повече ...

Пишете ни за повече информация, относно избрания от вас продукт.

Как и в какви срокове може да върнете закупен продукт? Виж повече ...

Какви са начините за плащане на избрания продукт? Виж повече ...

Споделете с ваши приятели ...




Анотация на книгата

Подробности

Нов подход към възможностите за печалба, растеж и обновяване

Интернет, глобализацията и свръхконкуренцията принуждават компаниите да премислят пазарните си стратегии и маркетинговите си операции, за да са конкурентоспособни при безпрецедентните промени в икономиката, които се осъществяват пред очите ни. Недостигът на клиенти, а не на продукти води до издигането на маркетинга като основен двигател на стратегическото планиране и инфраструктурната ефективност.

Маркетингът вече не е ефективен, погледнат само като звено, чиято дейност е да освобождава дадена компания от нейните продукти или услуги.

Световноизвестният маркетингов специалист Филип Котлър и неговите съавтори са категорични: компаниите трябва да разширят своите маркетингови концепции до една холистична рамка, в която компаниите и техните сътрудници да са способни умело да оценяват нови възможности за създаване на стойност и да са в състояние да доставят продукти, услуги и преживявания, които могат по-точно да паснат на индивидуалните изисквания на техните клиенти. Провокирайки начина ни на мислене, тази книга показва как да бъде изградена маркетингова платформа около изследването, създаването и доставянето на оптимални качества за клиента, сътрудниците и самата компания. 

"В днешно време пазарите се променят бързо. Клиенти, чувствителни към измененията в цените, нови конкуренти, нови канали за дистрибуция, нови канали за комуникация, интернет, мобилна търговия, глобализация, дерегулация, приватизация... списъкът е безкраен. Променят се не само пазарите, а и технологиите, които ги поддържат – електронна търговия, електронна поща, мобилни телефони, автоматизация на продажбите и маркетинга, кабелна телевизия, видеоконференции. Абсолютно наложително е фирмите внимателно да обмислят революционните последици от тези нови технологии."

Котлър, Джайн, Месинси

Откъс от книгата

ПРЕДГОВОР

В днешно време пазарите се променят бързо. Клиенти, чувствителни към измененията в цените, нови конкуренти, нови канали за дистрибуция, нови канали за комуникация, интернет, мобилна търговия, глобализация, дерегулация, приватизация... списъкът е безкраен. Променят се не само пазарите, а и технологиите, които ги поддържат – електронна търговия, електронна поща, мобилни телефони, факс машини, автоматизация на продажбите и маркетинга, кабелна телевизия, видеоконференции.

Абсолютно наложително е фирмите внимателно да обмислят революционните последици от тези нови технологии. Компаниите трябва внимателно да обмислят и възможностите, които им предоставя глобализацията, както и опасностите, които тя крие. Чуждестранните пазари са източник на по-евтини материали за производство и на купувачи на брандовете на компанията. В същото време те крият рискове, свързани с различия в законодателството, езика, стопанските цели и системите за доставка.

Основният икономически проблем днес е, че в повечето световни индустрии има излишък на производствен капацитет. Това, което не достига, не са продуктите, а клиентите. Проблемът не е в предлагането, а в търсенето. Излишъкът на производствен капацитет води до хиперконкуренция, при която прекалено много продукти се борят за прекалено малко потребители. И при повечето стоки и услуги липсва диференциране. Резултатът е хищническо ценообразуване и увеличаващ се брой фалирали предприятия.

Интернетът, технологиите и глобализацията заедно създадоха една нова икономика. Старата икономика се базира на логиката на управление на производствените индустрии, докато новата икономика се базира на логиката на управление на информацията и информационните индустрии. Новата икономика постулира, че победители ще бъдат тези компании, които разполагат с най-добрите информационни системи и данни. Неслучайно много компании бързат да цифровизират своя бизнес с цел намаляване на разходите и увеличаване на пазарния обхват и пазарното проникване.

Интернет предоставя нови възможности както на потребителите, така и на производителите. Преди компанията беше в ролята на ловеца, който търси клиенти. Сега потребителят се е превърнал в ловец. Той уведомява фирмата за своите конкретни изисквания, посочва цената, която би заплатил, указва начина, по който иска да получи продукта, и решава дали да позволи на тази фирма да му изпраща информация и реклами.

Старата икономика обаче не си е отишла. Съвременната икономика е резултат от сливането на старата с новата икономика. Компаниите трябва да запазят по-голямата част от своите умения и компетенции, които са давали резултати в миналото. Но ако искат да просперират в бъдеще, те също така трябва да усвоят нов начин на мислене и нови умения. Изводът е, че пазарите се променят по-бързо, отколкото се променя нашият маркетинг. Класическият маркетингов модел има нужда от пренастройка, за да отговаря на изискванията на бъдещето. Маркетингът трябва да се деконструира, предефинира и разшири. Той няма да е успешен, ако единствената му задача е да увеличава обема на продажбите на съществуващи продукти (т.е. традиционен маркетинг от типа произведи и продай). Маркетолозите трябва да участват по-активно при вземането на решения за това какви продукти да се произвеждат. Умните компании възприемат маркетинговия подход усети и отговори.

Съдържание

Предговор .................................................................................................................... 7

Част първа.

ПРОМЯНА НА МАРКЕТИНГОВАТА РАМКА

В УСЛОВИЯТА НА ЦИФРОВАТА ИКОНОМИКА

Първа глава. Позициониране на маркетинга

като водещ фактор в цифровата икономика ....................................................... 15

Втора глава. Формулиране на стратегия за обновяване на пазара............ 53

 

Част втора.

СЪЗДАВАНЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНИ ПЛАТФОРМИ

Трета глава. Определяне на пазарните възможности.................................... 79

Четвърта глава. Разработване на печеливши пазарни предложения......... 97

Пета глава. Проектиране на бизнес архитектурата.........................................119

Шеста глава. Изграждане на бизнес инфраструктура и капацитет .............137

Седма глава. Планиране на маркетинговите дейности .................................159

Осма глава. Проектиране на оперативните системи.......................................179

Девета глава. Постигане на печалба и

растеж чрез обновяване на пазара ......................................................................189

 

Бележки ........................................................................................................................207

Показалец....................................................................................................................223

За авторите..................................................................................................................233

Мнения за книгата

СПОДЕЛЕТЕ ВАШЕТО МНЕНИЕ

Само регистрирани потребители могат да добавят мнения. Моля, влезте в системата или направете регистрация.

Закупилите тази книга, купуват също: