Обади се +359 878 634 344

Здравей, приятелю! Желаем ти приятни мигове с любимите книги.

Заб. Всички книги могат да бъдат поръчани освен чрез платформата, също така и по телефона на номер 0878 634 344, както и чрез контактната форма на сайтаЦената за доставка на територията на България е 2,90 лв., независимо от теглото.

 

 

Корпоративна социална отговорност и комуникации за устойчиво развитие на бизнеса

Жюстин Томс, Марина Стефанова

Живеем във време на трансформация. Променя се средата и начинът ни на живот, традиционни бизнеси умират, възраждат се отдавна забравени ценности. Несигурност, която крие заплахи и носи възможности.

Днес, повече от всичко в икономиката се цени устойчивостта. Тя заменя бързата печалба и кратките успехи.

Водещи световни икономисти повтарят мантрата „устойчиво развитие” като нов индикатор на резултатите. Ключовите въпроси звучат не колко спечели, а колко дълго можеш да печелиш по този начин? И този ли е начинът?

В търсене на новия начин за правене на бизнес философията на корпоративната социална отговорност става все по-популярна. Тази книга проследява заблудите и предразсъдъците в КСО и комуникацията.

Ще разгледаме „под лупа” същността и взаимовръзките между двете науки и професии, а водещи български експерти ще споделят своя опит в осъществяването на успешни и неуспешни кампании в България.

 

Наличност: Да

14,00 лв.

ПРОМОПАКЕТ: КРЪСТОПЪТ

ПРОМОПАКЕТ: ПОДАРИ НАДЕЖДА

ПРОМОПАКЕТ: ВИНАГИ ИМА НАДЕЖДА

 

Доставката на поръчаните от Вас продукти се извършва в срок до 3 работни дни. Виж повече ...

Пишете ни за повече информация, относно избрания от вас продукт.

Как и в какви срокове може да върнете закупен продукт? Виж повече ...

Какви са начините за плащане на избрания продукт? Виж повече ...

Споделете с ваши приятели ...




Анотация на книгата

Подробности

Живеем във време на трансформация. Променя се средата и начинът ни на живот, традиционни бизнеси умират, възраждат се отдавна забравени ценности. Несигурност, която крие заплахи и носи възможности.

Днес, повече от всичко в икономиката се цени устойчивостта. Тя заменя бързата печалба и кратките успехи.

Водещи световни икономисти повтарят мантрата „устойчиво развитие” като нов индикатор на резултатите. Ключовите въпроси звучат не колко спечели, а колко дълго можеш да печелиш по този начин? И този ли е начинът?

В търсене на новия начин за правене на бизнес философията на корпоративната социална отговорност става все по-популярна. Тази книга проследява заблудите и предразсъдъците в КСО и комуникацията.

Ще разгледаме „под лупа” същността и взаимовръзките между двете науки и професии, а водещи български експерти ще споделят своя опит в осъществяването на успешни и неуспешни кампании в България.

Тази книга е за собственици и управители на компании и организации, за професионалисти и студенти в областта на устойчивото развитие и комуникациите (връзки с обществеността) и, най-вече, за всички онези, които все още вярват, че „корпоративната социална отговорност” е само модерно словосъчетание.

А колко грешат!

 

Биография и факти за автора

Жюстин Томс е един от водещите експерти и предприемачи  у нас в областта на онлайн медиите и онлайн маркетинга.

Създава и управлява уеб агенцията ABC Design and Communication от 1998 година, както и онлайн медийната група „Аз медиа” от 2001 година, която включва едни от най-посещаваните сайтове Az-jenata.bg, Az-deteto.bg, LudiMladi.bg.

От месец юни 2011 година медийната група е част от портфолиото на Инвестор.бг. Жюстин Томс също така е основател и организатор на конкурса за най-добър български сайт и най-добро интернет присъствие „БГ Сайт” (www.bgsite.org) от 1999 година насам.

Конкурсът се провежда всяка година с цел стимулиране развитието на българското онлайн пространство, издигане на стандарти в родния уеб и промотиране на най-добрите проекти. Занимава се с изготвяне на цялостни концепции за изграждане на уебсайтoвe и онлайн присъствие.

Специалист в сферата на интерактивната реклама, онлайн маркетинг, медийното планиране за интернет, имейл маркетинга и Web 2.0. Има публикации в печатни бизнес издания и своя страница в списание „.Net”, откакто излиза на български език.

Автор е на 10 книги по темите онлайн медии и маркетинг, уеб присъствие, редица изследвания и статии в специализирани издания, като последните от тях са: „Интернет рекламата. Мисията възможна” (Сиела, 2005), „Онлайн маркетинг.

Мисията още по-възможна” (Сиела, 2007) в съавторство с Горица Белогушева, „Уеб сайтът. Мисията задължителна” (Сиела, 2009) в съавторство с Горица Белогушева, „Успешен онлайн маркетинг с 65 примера от практиката” (Сиела, 2010) в съавторство с Денислав Георгиев, „Инструменти за социални мрежи” (Сиела, 2011) в съавторство с Камелия Георгиева, „Основи на успешния бизнес” (Сиела, 2012) в съавторство с Поли Козарова.

Жюстин Томс е дългогодишен преподавател в НБУ, „M3 College” и частни колежи, лектор на семинари и корпоративни обучения на тема онлайн медии, PR, маркетинг и реклама в интернет в България и чужбина. Активно работи за развитието на уеб в страната.

Мнения за книгата

СПОДЕЛЕТЕ ВАШЕТО МНЕНИЕ

Само регистрирани потребители могат да добавят мнения. Моля, влезте в системата или направете регистрация.

Закупилите тази книга, купуват също: