Обади се +359 878 634 344

Здравей, приятелю! Желаем ти приятни мигове с любимите книги.

Заб. Всички книги могат да бъдат поръчани освен чрез платформата, също така и по телефона на номер 0878 634 344, както и чрез контактната форма на сайтаЦената за доставка на територията на България е 2,90 лв., независимо от теглото.

 

 

Ключовите разговори

Кери Патерсън, Джоузеф Грени, Рон Макмилън и Ал Суицър

В живота на всеки човек има важни моменти, когато умението му да води диалог е поставено на изпитание. Независимо дали става въпрос за важен разговор у дома, на работното или на обществено място . От тази книга ще научите как да трансформирате гнева и болката в конструктивен диалог. Авторите са изложили своите методи за ефективно общуване в логична последователност, надграждайки постепенно вече предложените техники, за да може читателят да получи представа за механизмите, които стоят зад успешната комуникация. В края на книгата са предложени и примерни трудни ситуации, които често възникват в професионалния или личния ни живот и възможни стратегии за излизане от тях.

  • Корица: Мека
  • Страници: 280
  • Тегло: 0.310 кг
  • Издадена: 2011 г
  • Издателство: Хермес
 
Влезте в системата за да бъдете уведомени когато продукта бъде доставен на склад

Наличност: Не е налично

11,95 лв.

ПРОМОПАКЕТ: КРЪСТОПЪТ

ПРОМОПАКЕТ: ПОДАРИ НАДЕЖДА

ПРОМОПАКЕТ: ВИНАГИ ИМА НАДЕЖДА

 

Доставката на поръчаните от Вас продукти се извършва в срок до 3 работни дни. Виж повече ...

Пишете ни за повече информация, относно избрания от вас продукт.

Как и в какви срокове може да върнете закупен продукт? Виж повече ...

Какви са начините за плащане на избрания продукт? Виж повече ...

Споделете с ваши приятели ...




Анотация на книгата

Подробности

- Над два милиона продадени екземпляра

- Бестселър в повече от 20 държави

- 300 от 500-те най-успешни компании в света използват тези техники

- Предговор от Стивън Кови

В живота на всеки човек има важни моменти, когато умението му да води диалог е поставено на изпитание. Независимо дали става въпрос за важен разговор у дома, на работното или на обществено място, на всеки му се налага да приложи на практика умението си да общува. За съжаление често в подобни моменти, когато най-много имаме нужда от самообладание, емоциите взимат връх и казваме и правим неща, за които после горчиво съжаляваме. Възможен е и друг сценарий - да се затворим в себе си и,чувствайки се огорчени и неразбрани,и не защитаваме позицията си. И в двата случая обаче пропускаме шанса да изложим гледната си точка, да изслушаме чуждото становище и да намерим взаимно приемливо решение на въпроса, породил конфликта.

От тази книга ще научите как да трансформирате гнева и болката в конструктивен диалог. Авторите са изложили своите методи за ефективно общуване в логична последователност, надграждайки постепенно вече предложените техники, за да може читателят да получи представа за механизмите, които стоят зад успешната комуникация. В края на книгата са предложени и примерни трудни ситуации, които често възникват в професионалния или личния ни живот и възможни стратегии за излизане от тях.

Кери Патерсън, Джоузеф Грени, Рон Макмилън и Ал Суицлър са основатели на VitalSmarts – новаторска организация за корпоративно обучение, консултирала повече от 300 от 500-те най-големи компании в света. През последните десет години е обучила повече от 600 000 души в света и е помогнала на компаниите да реализират значителни постижения чрез бързи, измерими и трайни промени в професионалното и личностното поведение на служителите.

 

"Тази революционна книга ми повлия дълбоко, мотивира ме и ме вдъхнови." - Стивън Кови, автор на „Седемте навика на високоефективните хора

Биография и факти за автора

Кери Патерсън, Джоузеф Грени, Рон Макмилън и Ал Суицлър са основатели на VitalSmarts – новаторска организация за корпоративно обучение, консултирала повече от 300 от 500-те най-големи компании в света. През последните десет години е обучила повече от 600 000 души в света и е помогнала на компаниите да реализират значителни постижения чрез бързи, измерими и трайни промени в професионалното и личностното поведение на служителите.

 

Кери Патерсън е създател на награждавани програми за обучение и ръководител на множество курсове за дългосрочна личностна промяна. През 2004 г. получава престижната награда BTY Mariott School of Management Dyer Award за забележителен принос в сферата на организационното поведение. Докторската си дисертация е защитил в Станфордския университет.

 

Джоузеф Грени е уважаван лектор и консултант, който през последните двайсет години е създал и реализирал множество програми за корпоративна промяна. Той е съосновател на Unitus - организация с нестопанска цел, която помага на бедното население в различни райони на света да постигне икономическа самостоятелност.

 

Рон Макмилън е търсен лектор и консултант. Той е съосновател на организацията Covey Leadership Center, в която преди време е заемал длъжността заместник-директор на отдел “Изследвания и развитие”. Работи както с ръководители от по-ниските управленски нива, така и с представители на висшия корпоративен мениджмънт на компаниите от класацията Fortune 500.

 

Ал Суицлър е изтъкнат консултант и лектор, който е ръководил тренинги и управленски програми в десетки от най-успешните световни компании, фигуриращи в класацията Fortune 500. Преподавател в Центъра за управленско развитие към Мичиганския университет.

Мнения за книгата

СПОДЕЛЕТЕ ВАШЕТО МНЕНИЕ

Само регистрирани потребители могат да добавят мнения. Моля, влезте в системата или направете регистрация.

Закупилите тази книга, купуват също:

Обещанието

Обещанието

Редовен Цена: 12,00 лв.

Специална цена: 8,00 лв.