Обади се +359 878 634 344

Здравей, приятелю! Желаем ти приятни мигове с любимите книги.

Заб. Всички книги могат да бъдат поръчани освен чрез платформата, също така и по телефона на номер 0878 634 344, както и чрез контактната форма на сайтаЦената за доставка на територията на България е 2,90 лв., независимо от теглото.

 

 

Как да общуваме уверено и успешно

Лес Гиблин

Изпитани на практика начини да развием самоувереност в личните, служебните и социалните си отношения – от дребните „трикове” на езика на тялото, които рядко забелязваме у себе си (но почти винаги у другите) до средствата, чрез които да развием насъщната вяра в себе си. “How To Have…” ни помага да получим желаното – почтено и с лекота.

  • Корица: Мека
  • Страници:199
  • Тегло: 0.270 кг
  • Издадена: 2012 г
  • Издателство: Сиела
 
Влезте в системата за да бъдете уведомени когато продукта бъде доставен на склад

Наличност: Не е налично

12,00 лв.

ПРОМОПАКЕТ: КРЪСТОПЪТ

ПРОМОПАКЕТ: ПОДАРИ НАДЕЖДА

ПРОМОПАКЕТ: ВИНАГИ ИМА НАДЕЖДА

 

Доставката на поръчаните от Вас продукти се извършва в срок до 3 работни дни. Виж повече ...

Пишете ни за повече информация, относно избрания от вас продукт.

Как и в какви срокове може да върнете закупен продукт? Виж повече ...

Какви са начините за плащане на избрания продукт? Виж повече ...

Споделете с ваши приятели ...




Анотация на книгата

Подробности

„Онзи, който не използва усмивката си, е като човек с един милион долара в банката, но без чекова книжка.”     

Изпитани на практика начини да развием самоувереност в личните, служебните и социалните си отношения – от дребните „трикове” на езика на тялото, които рядко забелязваме у себе си (но почти винаги у другите) до средствата, чрез които да развием насъщната вяра в себе си. “How To Have…” ни помага да получим желаното – почтено и с лекота. Техниките и разумните съвети на Лес Гиблин ще ви научат как да:     

-  Използвате съкровената тайна на човешката природа, за да въздействате върху другите; 
-  Контролирате поведението и очакванията на околните чрез собственото си поведение; 
-  Откриете трите съществени тайни как да привличате хората; 
-  Накарате другите да възприемат гледната ви точка – незабавно; 
-  Спечелите стопроцентово съдействие, когато ръководите другите.       

Използвайте в максимална степен своя личен, социален и професионален потенциал с вродената способност, която вече притежавате.

Откъс от книгата

Всички сме егоисти. Всички се интересуват повече от себе си от всичко друго на света. Всеки човек иска да се чувства незаменим и да значи нещо. Всяко човешко същество гладува за одобрение и нищо не може да се направи, докато не се задоволи този глад. Гладното его е зло его, задоволите ли го, то става дружелюбно и сговорчиво.

Вие притежавате силата да задълбочите самоуважението на другия. Помогнете на другия да се харесва повече и ще се спогаждате по-лесно. Хората бездействат или действат основно за да изтъкнат собственото си его.

Не подценявайте и най-малките прояви на внимание. Посредством подобни прояви  и дреболии оценяваме значимостта на другия. Напомняйте си, че другите са значими и отношението ви ще зарази околните.

Още от днес започнете да забелязвате другите, така ще им вдъхнете самочувствие. Най-добрия начин за впечатляване на другия е да покажете, че сте впечатлен от него и никога не го подценявайте.

Не бихте могли да запалите никого, ако самите вие не сте запалени. Ако излъчвате убеденост и другия я усети, то той ще поиска това, което му предлагате. Другия отразява почти огледално вашето поведение. Още от сега започнете целенасочено да се държите уверено и да се зареждате целенасочено с ентусиазъм. Ще ви приемат такъв, какъвто си мислите, че сте.

Когато общувате вие създавате основната тоналност още от първите думи. Започнете ли официално или делово, то така и ще завършите. Начина, по който задавате въпросите, подготвя сцената или предпоставя тона на отговора.

Не задавайте отрицателни въпроси и такива, които предпоставят проблеми. Хората си изграждат мнение за вас и според мнението, което имате за другите неща – професия, фирма. Покажете на другите, че създават добро впечатление.

Приемайте хората такива, каквито са. Позволете им да бъдат себе си. Не настоявайте да станат съвършени за да ги харесате. Не превръщайте това в разменна монета.

Потърсете нещо, което одобрявате у другия, но такова, което искрено харесвате. Покажете на хората, че ги цените. Отнасяйте се с тях като с ценност.Не ги карайте да чакат, благодарете им. Те са неповторими и уникални.

Направете първата крачка. Предположете, че той ще е приятелски настроен и действайте с такава нагласа. Усмихвайте се.  Не се престаравайте. Завързвайте разговори с непознати като задавате обикновени въпроси и споделяте очевидни заключения.

Задавайте въпроси за да накарате другия да звучи интересно. Насърчавайте другите да говорят за себе си, обсъждайте интересите му. Съгласявайте се за да се идентифицирате. Използвайте щастливи думи. Никой не обича мрачни пророци.

Гледайте човека, който говори. Придайте си вид на дълбоко заинтригуван от чутото – кимайте, усмихвайте се, откликвайте на думите му. Приведете се към него. Задавайте въпроси. Помолете го да разкаже още. Придържайте се към темата. Използвайте думите му, повторете някои неща, когато разяснявате позицията си.

Постарайте си да включите в играта егото му. Промъкнете логичните доводи покрай него.  Представяйте безпристрастните аргументи на другите, а не тирадите им.Оставете го да изложи позицията си. Изчакайте, преди да отговорите. Не настоявайте и не искайте  победа на 100%.

Излагайте позицията си сдържано и точно. Позовавайте се на независими източници. Позволете му да запази достойнството си като предположите, че не е знаел всички факти или му помогнете да прехвърли вината на друг.

Включете мозъците им за генериране на идеи и ги използвайте. Накарайте ги да почувстват проблема като свой. Направете го член на екипа. Искайте съвет и ще получите съдействие.

Похвалете искрено и похвалете постъпката или качеството, а не човека. Изразявайте признателност и благодарете, дори когато не го очакват.Похвалата може да промени положително поведението. Откривайте какво наистина искат хората и им го давайте

Критикувайте само на 4 очи. Започнете с мила дума или комплимент. Критикувайте постъпката. Предоставете отговор и кажете защо. Искайте съдействие, а не изисквайте. Само една критика и завършете отново в приятелски дух.

 

Мнения за книгата

СПОДЕЛЕТЕ ВАШЕТО МНЕНИЕ

Само регистрирани потребители могат да добавят мнения. Моля, влезте в системата или направете регистрация.

Закупилите тази книга, купуват също: