Обади се +359 878 634 344

Здравей, приятелю! Желаем ти приятни мигове с любимите книги.

Заб. Всички книги могат да бъдат поръчани освен чрез платформата, също така и по телефона на номер 0878 634 344, както и чрез контактната форма на сайтаЦената за доставка на територията на България е 2,90 лв., независимо от теглото.

 

 

Изкуството на общуването: 96 малки хитрини за печелене на симпатии

Лейл Лоундз

Лейл Лоундз е признат експерт в света на комуникациите. В своята книга тя предлага прости, но ефективни техники как да подобрим общуването си, да се представим в най-добрата светлина пред непознати и да бъдем желана компания при всякакви обстоятелства.

Нейните "хитринки" за печелене на симпатии са плод на дългогодишни изследвания и наблюдения. Това са практични и изпитани техники, поднесени с много чувство за хумор, които могат да подобрят живота ни и начина, по който общуваме с околните.

  • Корица: Мека
  • Страници: 336
  • Тегло: 0.320 кг
  • Издадена: 2015 г
  • Издателство: Хермес
  • Виж още от Лейл Лоундз
 
Влезте в системата за да бъдете уведомени когато продукта бъде доставен на склад

Наличност: Не е налично

13,95 лв.

ПРОМОПАКЕТ: КРЪСТОПЪТ

ПРОМОПАКЕТ: ПОДАРИ НАДЕЖДА

ПРОМОПАКЕТ: ВИНАГИ ИМА НАДЕЖДА

 

Доставката на поръчаните от Вас продукти се извършва в срок до 3 работни дни. Виж повече ...

Пишете ни за повече информация, относно избрания от вас продукт.

Как и в какви срокове може да върнете закупен продукт? Виж повече ...

Какви са начините за плащане на избрания продукт? Виж повече ...

Споделете с ваши приятели ...




Анотация на книгата

Подробности

Вие сте умни, интелигентни и способни. Как да убедите и другите в това?

Случвало ли ви се е да попаднете в неловка ситуация, когато всички погледи са вперени във вас, а вие изтърсвате нещо напълно неуместно? Разбира се, още докато говорите, осъзнавате гафа си и се сконфузвате още повече. Естествено впоследствие ви хрумват хиляди остроумни реплики, с които сте могли да спасите положението, но вече е късно. Пропуснали сте шанса си да направите добро впечатление. Станали сте жертва на собствената си слабост: неумението да общувате.

Лейл Лоундз е признат експерт в сферата на общуването. В своята книга тя предлага прости, но ефективни техники как да подобрим общуването си, да се представим в най-добрата светлина пред непознати и да бъдем желана компания при всякакви обстоятелства.

Нейните "хитринки" за печелене на симпатии са плод на дългогодишни изследвания и наблюдения. Това са практични и изпитани техники, поднесени с много чувство за хумор, които могат да подобрят живота ни и начина, по който общуваме с околните.

В книгата ще откриете:

- Как да направите добро първо впечатление и да го затвърдите.
- Как да водите непринуден разговор.
- Как да се чувствате комфортно на светски събирания.
- Как да сте убедителни при отправяне и отказване на покани.
- Как да демонстрирате професионализъм и стил по телефона и в кореспонденцията си.
- Как да избегнете най-често допусканите грешки в общуването.
- Как да накарате хората да се радват на компанията ви.

Биография и факти за автора

Лейл Лоундз

Лейл Лоундз е международно признат авторитет в областта на комуникацията и междуличностните отношения. Наричат я американския Гуру на общуването. Тя обучава ръководните кадри на водещи компании от класацията на списание „Форчън 500” и техните служители да общуват по-ефективно. Лейл живее в Ню Йорк, но изнася беседи в редица градове в САЩ и провежда семинари за Американския Корпус на мира, чужди правителства и могъщи корпорации. Авторка е на 9 книги, преведени на повече от 20 езика. Има редица публикации в множество национални и международни вестници и списания: Тайм Мегазин, Уолстрийт Джърнъл, Ню Йорк Таймс, Чикаго Трибюн, Сайколъджи Тъдей, Космополитън и др.

В своите книги Лейл Лоундз предлага множество ефективни техники как да подобрим общуването си. Тъй като е научно доказано, че 85% от успеха в живота ни се дължи на умението ни да общуваме, да овладеем това изкуство е от жизненоважно значение.

Самата Лейл е била изключително срамежливо дете. За да се избави от болезнената си свенливост, тя започнала да наблюдава как се държат популярните ученици в училище и изобщо как общуват успелите хора във всички поприща на живота. Докато растяла, проучвала най-различни техники за общуване: на преуспели търговци - да продадат стоките си; на изявени оратори - да убедят слушателите си; на харизматични свещеници - да привлекат нови вярващи; на влюбени - да спечелят сърцата на любимите си; на известни изпълнители – да се превъплътят в ролите си; на секссимволи – да прелъстяват; на топмениджъри – да печелят играта. Открила, че всички те използват определени техники, за да постигнат целите си. Била запленена да открие тайните им, довели ги до успеха, а търсенето й се оказало плодотворно и безкрайно: непрекъснато водело до нови и нови смайващи открития.

Тайните за пълноценно общуване, или т.нар. „хитринки”, плод на многогодишното изследване на Лейл Лоундз, ни показват как да установяваме добри отношения с околните и да печелим симпатиите им. Това са практични и изпитани техники, поднесени с много чувство за хумор, които могат да подобрят живота ни, като ни научат как да се представяме в най-добрата си светлина.

>

Откъс от книгата

Въпреки че всички ние си правим прически, старателно лъскаме обувките си, купуваме си представителни костюми и усъвършенстваме личността си, не може да се каже със сигурност защо някои от нас успяват в живота, а други – не. 

Някои преуспели и обичани личности са срамежливи. Други са грубовати. Едни от победителите в живота са изтънчени. Други са простовати. Много интроверти успяват да спечелят уважението на околните, докато някои екстроверти биват отбягвани.

В този ред на мисли, освен ако не сте решили да се кандидатирате за водещ на церемонията по връчването на наградите „Оскар“, външността и индивидуалността ви няма да ви осигурят обичта на околните и успеха в живота. И така – каква е тайната? И ще я откриете ли в тази книга?

Нека ви кажа в какво тази книга ще ви помогне и в какво – не, а вие сами ще решите. Не ви гарантирам, че скоро ще разговаряте свободно с брокерите на стоковата борса за акциите на суровия петрол. Не ви обещавам и че ще обсъждате дълбокомислено с някой доктор на философските науки неговата дисертация. Но мога да ви гарантирам, че ще се чувствате уверен при срещите си с хората, ще разговаряте свободно и ще установявате бързо контакт с всеки.

Вероятно сте се сблъсквали със стъкления таван в социален и професионален план, който е надвиснал над всички нас. Тази книга ще ви помогне да си изковете оръжие, за да сразите този коварен враг, като развиете комуникативни умения, които дори не сте допускали, че съществуват. И, разбира се, ще ви научи как да не казвате или правите онези „малки глупости“, които карат другите да ви отбягват, лишавайки ви от възможността да получите работа, приятелство или любов.

Ще научите също как можете да укрепите самоуважението на другите – нещо, което хората, за жалост, често пренебрегват в своите взаимоотношения.

А как да го постигнем?

Нека посетим психологическата лаборатория и да разберем как.

Представете си, че вие и един професор психолог се намирате в психологическата лаборатория, а пред вас са седнали двама души, които са чисто голи и се усмихват смутено. Професорът им подхвърля милостиво по едно одеяло, докато разяснява задачата ви.

– Тези господа – започва той – работят в международна корпорация. Единият от тях е главният изпълнителен директор. Той има любящо семейство, лоялни служители и приятели, които го уважават. Има достатъчно пари, за да се наслаждава на живота, да се грижи за любимите хора и дори да прави щедри дарения.

– Другият – продължава професорът – е чистач в компанията. Той също е добър и честен човек. Но зад гърба си има поредица от злополучни връзки, малко приятели, а освен това едва свързва двата края. Вашата задача, драги мой, е да разпознаете кой е директорът и кой – чистачът.

Вие се вглеждате поред в двамата. Не виждате разлика. Изглеждат на една и съща възраст, с еднакво тегло, цветът на кожата им е почти еднакъв, а доколкото това може да се определи наглед – са и еднакво интелигентни. Професорът ги доближава, повдига долния край на одеялата, с които са загърнати, и разкрива босите им крака.

– Това ще ви помогне ли? – пита той.

– Ами... не – отговаряте вие, питайки се какво ли означава този намек.

След което той издърпва одеялата още по-нагоре, за да разкрие коленете и бедрата им. Професорът се връща отново при вас и пита:

– А това подсказа ли ви нещо?

Сега сте дори по-объркан. Поклащате глава отрицателно. Професорът отново посяга към одеялата и вие затваряте очи, защото очаквате пред вас да се разкрие най-смущаващата гледка. След известно време колебливо ги отваряте.

И едновременно с двамата господа, загърнати в одеялата, въздъхвате с облекчение – професорът просто е открил главите и раменете им. Той поглажда брадичката си, поглежда ви проницателно и въпросително. Оглеждате отново единия мъж, след това другия и отново първия. Е, вероятно никой от тях няма да се появи на корицата на някое женско списание, но все пак могат да се определят като привлекателни мъже.

– Съжалявам, но не мога да отговоря на въпроса ви – предавате се накрая вие.

Професорът, явно очаквал този отговор, продължава:

– А ако ви кажа, че двамата мъже са родени в семейства с еднакъв социално-икономически статус, отраснали са в един и същи квартал, играли са заедно като деца, учили са в едно училище и са постигнали близки резултати на теста за интелигентност?

Сега вече сте наистина объркан. Ако външният вид, интелигентността, образованието, парите или възпитанието нямат решаващо значение, тогава кое?

Изпадали ли сте някога в подобно двоумение? Пред вас са двама души, наглед еднакви, но все пак единият е преуспял, а животът на другия е пълен провал. Единият е над стъкления таван, пространството на победителите. А другият гледа с копнеж натам, задавайки си въпроса: „Защо те са там горе, а аз продължавам да се мъча долу?".

Да се върнем в лабораторията. Професорът отново задава въпроса си:

– Кой от двамата мъже е главният изпълнителен директор и кой – чистачът?

Свивате рамене:

– Предавам се.

Професорът се усмихва, обръща се към обектите на своя експеримент и им казва:

– Благодаря ви, господа, свободни сте.

Те изглеждат също толкова благодарни, че експериментът е приключил, колкото и вие. Придържайки одеялата около телата си, се изправят.

Обект номер едно се обръща към номер две с думите:

– Сигурно се радваш, че всичко приключи, Джо. Добра работа свърши. Браво!

Излизайки през вратата, той поглежда към вас и казва:

– Вероятно експериментът е бил също толкова неприятен и за вас двамата. Надявам се следващият, с който се заемете, да е по-приятен. Навярно извършвате много важни изследвания.

Преди обект номер две да се отправи към вратата, казва:

– Радвам се, че ви бях полезен – и се спира на прага, сякаш очаква нещо от вас. Професорът му подава банкнота, която той понечва да пъхне в джоба си, но... му идва наум, че е без дрехи. Професорът затваря вратата след него и за пореден път ви задава големия въпрос:

– И така, драги, кой от двамата е директорът и кой – чистачът?

С широка усмивка уверено отговаряте:

– Първият е директорът.

– Точно така! – професорът е във възторг. – Как познахте?

И вие аргументирате заключението си:

– Ами, първият беше загрижен за чувствата на другия, а и за нашите чувства. Вторият, ако си спомняте, каза: „Радвам се, че ви бях полезен", с което постави ударението върху себе си и изказването му прозвуча така, сякаш му бяхме задължени с нещо.

– Точно така – възкликва професорът и с изражение на откривател пояснява: – Първият господин се постави на мястото на другия и така установи моментален контакт с него. Той предположи, че Джо изпитва неудобство, и се опита с думите си да го насърчи. Вторият, който беше с нагласата задължени-сте-ми, с думите си ме подкани да му се отплатя. Така ние вече с нищо не сме му задължени.

Съгласявате се и той продължава разсъжденията си:

– И ако първият господин ни помоли за услуга, дори след години, ние с радост ще му помогнем.

– Но, професоре – плахо се обръщате към него, – защо трябваше да са голи?

– Оставих ги без дрехи, за да снижа нивото им на комфорт и да разбера как реагират в нови и необичайни ситуации, в каквито всекидневно попадаме – поглежда ви професорът.

– Направи ли ви впечатление колко по-уверен беше директорът? Той предусети чувствата на другия, причинени от мъчителната ситуация. Ето защо личното му неудобство остана на заден план.

Спомняте ли си думите му? „Сигурно се радваш, че всичко приключи, Джо. Добра работа свърши. Браво!"

Той долови, че Джо има нужда да укрепи самоуважението си.

Неговата самоувереност се дължеше и на факта, че години наред се е радвал на уважението и топлото отношение на хората. А защо хората се отнасят така към него? Защото той се държи с тях, както с нас тримата преди малко.

Предусеща емоциите им и съобразява поведението си с тях. Директорът помисли и за нашите емоции. Той правилно предположи, че провеждането на експеримент с двама голи мъже вероятно ни е причинило неудобство. Спомняте ли си думите му към нас? Да, спомняте си: той предвиди емоциите ни и изрази увереност в значимостта на изследванията ни. И ни пожела успех.

Разликата между победителите и губещите в живота

Главният изпълнителен директор демонстрира умение, което аз наричам „Предвиждане на емоциите" или ПЕ. Той успя да предвиди как Джо, професорът и вие ще се чувствате след експеримента и само с няколко изречения установи контакт с всеки от вас и ви накара да се чувствате по-комфортно.

Малко хора притежават това неназовано досега умение по рождение. За жалост, повечето са лишени от него. ПЕ е комплексна способност; след като хората не могат да предвидят собствените си емоции, какво остава за чуждите?

И точно в този момент се появявате вие, читатели. Преди да довършите четенето на тази книга, ще сте способни да предугаждате емоциите на околните – дори преди самите те да са наясно с тях. Това ще ви помогне да управлявате поведението си и да общувате ефективно. Разбира се, няма нужда да ставате изпълнителни директори.

Но умението за Предвиждане на емоциите ще ви е нужно, за да постигнете най-високите си цели в живота, независимо какви са те: приятелство, любов, по-добра работа или пълноценно общуване с хората.

Каква е разликата между умението за Предвиждане на емоциите и Емоционалната интелигентност?

Добър въпрос. Емоционалната интелигентност е концепция, която включва:

1) познаване на собствените емоции, 2) управление на собствените емоции, 3) личната мотивация, 4) разпознаване на емоциите у другите и 5) справяне с междуличностните взаимоотношения.

Предугаждането на емоциите е друго ниво на комуникацията.

То се състои в това да предвидиш непосредствената или по-късната емоционална реакция на някого към дадено изказване или действие.

Въз основа на това човек може да управлява поведението си така, че да укрепи самоувереността и самоуважението на другия, като същевременно предизвика у него приятелски чувства. Така ще повишите и собствената си самоувереност. Защо? Защото, след като си създадете навик да се отнасяте с разбиране към емоциите на другите, те ще ви отвръщат с топли чувства.

Предвиждането на емоциите е решаващо за продължителността на любовта

Често съм си задавала въпроса как е възможно хора, които са се обичали, живели са заедно, създали са деца или са основали съвместно фирма, впоследствие да изпитват взаимна омраза.

Повече от 40% от браковете днес завършват с развод, който в доста от случаите е травматичен и за двете страни. Ако партньорите останат слепи за емоциите си, любовта им може постепенно да се превърне в скрита враждебност. Хората често задържат в себе си бурните емоции и така ги превръщат в неексплодирали гранати. Докато един ден той изрича нещо, което за сетен път потвърждава мнението й, че „Той е тиранин", или тя прави нещо, което недвусмислено му доказва, че „Тя е некадърница". И чашата прелива.

Когато партньорите осъзнаят, че връзката им носи повече болка, отколкото удоволствие, някой от тях дърпа предпазния шплинт на гранатата. Пораженията са необратими. Двойката се разделя.

...

Да се върнем към изпълнителния директор и чистача

Голият директор в психологическата лаборатория отрази вашите чувства и тези на професора. Неговото изказване „Вероятно експериментът е бил също толкова неприятен и за вас двамата" не беше директен комплимент. Той просто изрази загриженост, предусещайки как се чувствате след необичайния експеримент.

За разлика от него, чистачът говореше единствено за себе си и не демонстрира никакво умение за долавяне чувствата на другите – в случая вашите и тези на професора. Виждате как неговата себичност и липса на чувствителност може да причини болка, да речем „леко убождане". И въпреки че срещнахте Джо за първи път, това „убождане" беше достатъчно силно, за да убие у вас желанието да направите нещо за него или да го срещнете отново. През живота си този човек сигурно е причинил на хората множество такива „убождания". Може би затова и си е останал чистач.

Човешкото его напомня на пациент, страдащ от хемофилия, с невероятно тънка кожа – дори и най-лекото убождане предизвиква обилно кръвотечение. И ако вие от нехайство причините на някого достатъчно убождания, неговото кървящо его предупреждава: „Стой настрана от този човек – опасен е!".

Закотвяйте се към удоволствието, а не към болката!

Следващите 96 уникални комуникативни техники, които ще наречем „малки хитрости", ще ви помогнат да се „закотвите" към удоволствието в паметта на хората около вас. След като приложите няколко от тези техники в отношенията си с някого, той ще се радва не само когато ви вижда, но и като си мисли за вас. А ако откриете, че вече използвате някои от тях, поздравления – вие притежавате способността да предвиждате емоциите. Това рядко умение е вродено при някои хора, но повечето от нас трябва да го усвоят чрез обучение. Аз също го придобих по трудния начин. По-долу често ще ви давам примери за това...

Защо голяма част от книгата е посветена на въпроса: Как да ги накарам да ме уважават?

Чрез доста от следващите хитринки се утвърждават собствените увереност и авторитет. Може би ще сметнете, че това е в противоречие с целта ни да помогнем на другите да се приемат. Но няма да сте прави и ще ви кажа защо. Хората желаят да бъдат уважавани, но не по-малко копнеят да бъдат приемани от тези, на които се възхищават.

Потребността от този вид признание се проявява много рано. Децата в предучилищна възраст търсят одобрението на родителите си. Учениците желаят да спечелят възхищението на учителите си. А юношите умират да бъдат приети сред популярните си връстници. Дори зрелите хора се стремят да получат признание от тези, които уважават.

Когато отвръщате на уважението с уважение в отношенията си с другия, вие давате силен тласък на неговото самоуважение. А ако проявявате чувствителност към неговите потискани чувства, уважението и привързаността му може да се превърнат в искрена любов към вас.

Не питайте какво да направите, за да ви харесат.

Питайте какво да направите, за да харесатe сами себе си.

И те ще ви заобичат.

Съдържание

Въведение

Какво определя социалния и професионалния успех

 

1. СЕДЕМ МАЛКИ ХИТРОСТИ. ЗА ДА НАПРАВИТЕ ДОБРО ВПЕЧАТЛЕНИЕ, ПРЕДИ ДА СА ВИ ОПОЗНАЛИ

Как да установите отличен визуален контакт в десет лесни стъпки ...

Как с поглед да накарате хората да копнеят за одобрението ви ...

Как да излъчвате увереност при срещите си ...

Как да представяте хората така, че да им доставите удоволствие ...

Как да накарате другите да умират да се запознаят с вас ...

Как да накарате другите да очакват с нетърпение да изкажете мнението си ...

 

2. ЕДИНАЙСЕТ МАЛКИ ХИТРОСТИ, ЗА ДА ПРАВИТЕ ДОБРО ВПЕЧАТЛЕНИЕ И ДА ГО ПОДДЪРЖАТЕ

Как да се ръкувате по най-добрия начин ...

Как да разменяте визитни картички с класа ...

Как да подхващате разговор с всякакви хора ...

Как да прегръщате и да избягвате прегръдки ...

Как да разпознавате неискрени прегръдки ...

Как да покажете на някого, че го харесвате, без да сте твърде директен ...

Как да разберете кога да сте хладни и кога - пламенни, в бизнеса и в любовта ...

Как да поздравявате важни особи ...

Как да се запознаете с хората, с които желаете ...

Как да запазите доброто впечатление, което сте създали ...

 

3. ДВАНАЙСЕТ МАЛКИ ХИТРОСТИ, ЗА ДА РАЗВИЕТЕ НЕОБИКНОВЕНАТА ДАРБА ПРИКАЗЛИВОСТ

Как да започнете оживен разговор с хора, с които току-що сте се запознали ...

Как да се сприятелите с непознат ...

Как да победете или да се включите в разговор убедително ...

Как да се изкажете, когато непрестанно ви прекъсват ...

Как да се сприятелявате с хора, които не говорят добре езика ви ...

Как да се настройвате на вълните на събеседника си ...

Как да разговаряте с хора с по-нисък социален статус ...

Как да спасите някого от „потъване в земята от срам ...

Как да смените елегантно темата на разговор ...

Как да разберете, че не бива да променяте темата ...

Как да избегнете един и същи отговор ...

 

4. ДЕСЕТ МАЛКИ ХИТРОСТИ, ЗА ДА СЕ ЧУВСТВАТЕ ДОБРЕ НА ПАРТИТА

Как да се сприятелявате на големи партита ...

Как да се представите на гостите по оригинален начин ...

Как да не изглеждате самотен и нещастен ...

Как да започнете интересен разговор ...

Въпроси за начало ...

Как да излезете от положение, когато не можете да си спомните нечие име ...

Как да прикриете факта, че и идея си нямате за какво говорят ...

Как да се освободите от натрапчиви събеседници ...

Как да се държите с важни особи на светски събития ...

 

5. ПЕТ МАЛКИ ХИТРОСТИ. ЗА ДА СЕ НАУЧИТЕ КАК ДА СЕ ОТНАСЯТЕ С ЖЕЛАНИТЕ И НЕЖЕЛАНИТЕ ПОКАНИ

Как да увеличите шансовете да приемат вашата покана ...

Как да отклоните поканата на някого, без да изгубите привързаността му ...

Как да се държите с нежелан гост ...

Как да се държите, за да ви поканят отново ...

Как да впечатлите компанията си в ресторанта ...

 

6. ТРИНАЙСЕТ МАЛКИ ХИТРОСТИ, ЗА ДА СТЕ ЖЕЛАН СЪБЕСЕДНИК

Как да запазите хладнокръвие, когато закъснявате ...

Как да излезете сух от водата ...

Как да се проявите като информирана личност ...

Как да говорите зад гърба на хората и те да останат доволни от това ...

Как да осигурите комфорт на събеседника си ...

Как да респектирате ...

Как да излъчвате авторитет ...

Как да направите подписа си по-авторитетен ...

Как да се смеете, за да ви уважават ...

Как да се отървете от досадник, без да нараните чувствата му ...

Как да четете мисли ...

 

7. ДВАНАЙСЕТ МАЛКИ ХИТРОСТИ, ЗА ДА ИЗБЕГНЕТЕ ТРИНАЙСЕТТЕ НАЙ-РАЗПРОСТРАНЕНИ ГЛУПОСТИ, КОИТО НИКОГА НЕ БИВА ДА КАЗВАТЕ ИЛИ ПРАВИТЕ

Как да не правите впечатление на човек, който няма нужния професионален статус ...

Как да създадеше впечатление, че сам ръководите живота си ...

Как да не се представите като скучен човек ...

Как да разберете кога е по-добре да не знаете ...

Как да говорите като честен човек ...

Как да говорите като зрели хора ...

Как да предизвикате интереса на „големите котки" ...

Как да избягвате баналните фрази ...

Как да не дразните приятелите си, докато сте на почивка ...

Как да избягвате някои празнични традиции, за да не се изложите пред „големите котки" ...

 

8. ЕДИНАЙСЕТ МАЛКИ ХИТРОСТИ. ЗА ДА Е ЕЛЕКТРОННОТО ВИ ПИСМО НЕПОВТОРИМО И ПРОФЕСИОНАЛНО

Как съобщението за отсъствието ви може да придобие собствен стил ...

Как да накарате хората да се усмихнат, щом видят съобщение от вас в пощенската си кутия ...

Как да създавате впечатление за уверен човек в електронните си писма ...

Как да не създавате впечатление на егоцентричен човек в електронните си писма ...

Как да впечатлявате с ясновидски способности ...

Как да се представяте като съвестен служител ...

Как да се предпазите от гафове по електронната поща или дори нещо по-лошо ...

Как да завършвате писмата си през новото хилядолетие ...

 

9. ДЕСЕТ МАЛКИ ХИТРОСТИ, ЗА ДА НАПРАВИТЕ ДОБРО ВПЕЧАТЛЕНИЕ ПО ТЕЛЕфОНА

Как да прецените кога да напишете електронно писмо и кога да телефонирате ...

Как да укрепите самоуважението на другите с мобилния си телефон ...

Как да се държите по телефона, когато и идея си нямате кой ви се обажда ...

Как да се отървете от телефонен досадник ...

Как да доставите удоволствие на събеседника си, като му затворите телефона ...

Как ефектно да продиктувате телефонния си номер ...

Как да впечатлите със съобщение на гласовата поща ...

Как гласът ви да се превърне в „музика за ушите" на другите ...

Как чрез телефонния секретар да разберете кой командва в семейството ...

 

10. ПЕТ МАЛКИ ХИТРОСТИ, ЗА ДА ЗАЗДРАВИТЕ ПРИЯТЕЛСТВАТА СИ И ЗА ДА ЗАДЪЛБОЧИТЕ ЛЮБОВНАТА СИ ВРЪЗКА

Как да спечелите сърцата на приятелите си година по-късно ...

Как да благодарите по незабравим начин ...

Как да похвалите по незабравим начин ...

Как да заздравите връзката си с партньора ...

Как да реагирате, когато любимият човек ви нарече с чуждо име ... 

Мнения за книгата

СПОДЕЛЕТЕ ВАШЕТО МНЕНИЕ

Само регистрирани потребители могат да добавят мнения. Моля, влезте в системата или направете регистрация.

Закупилите тази книга, купуват също:

Вие знаете

Вие знаете

14,00 лв.
Фитнес за ума. Съвети, тактики и техники за по-добър живот

Фитнес за ума. Съвети, тактики и техники за по-добър живот

Редовен Цена: 22,00 лв.

Специална цена: 6,00 лв.