Обади се +359 878 634 344

Здравей, приятелю! Желаем ти приятни мигове с любимите книги.

Заб. Всички книги могат да бъдат поръчани освен чрез платформата, също така и по телефона на номер 0878 634 344, както и чрез контактната форма на сайтаЦената за доставка на територията на България е 2,90 лв., независимо от теглото.

 

 

Инструменти за социални мрежи

Жюстин Томс, Камелия Георгиева

Маркетинг в епохата на Web 2.0

Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи.

С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереноств епохата на дигиталния маркетинг.  

 
Влезте в системата за да бъдете уведомени когато продукта бъде доставен на склад

Наличност: Не е налично

14,00 лв.

ПРОМОПАКЕТ: КРЪСТОПЪТ

ПРОМОПАКЕТ: ПОДАРИ НАДЕЖДА

ПРОМОПАКЕТ: ВИНАГИ ИМА НАДЕЖДА

 

Доставката на поръчаните от Вас продукти се извършва в срок до 3 работни дни. Виж повече ...

Пишете ни за повече информация, относно избрания от вас продукт.

Как и в какви срокове може да върнете закупен продукт? Виж повече ...

Какви са начините за плащане на избрания продукт? Виж повече ...

Споделете с ваши приятели ...




Анотация на книгата

Подробности

Маркетинг в епохата на Web 2.0

Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи.

С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереноств епохата на дигиталния маркетинг.  

Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии.

Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.

Биография и факти за автора

Жюстин Томс

Жюстин Томс е един от водещите експерти и предприемачи  у нас в областта на онлайн медиите и онлайн маркетинга.

Създава и управлява уеб агенцията ABC Design and Communication от 1998 година, както и онлайн медийната група „Аз медиа” от 2001 година, която включва едни от най-посещаваните сайтове Az-jenata.bg, Az-deteto.bg, LudiMladi.bg.

От месец юни 2011 година медийната група е част от портфолиото на Инвестор.бг. Жюстин Томс също така е основател и организатор на конкурса за най-добър български сайт и най-добро интернет присъствие „БГ Сайт” (www.bgsite.org) от 1999 година насам.

Конкурсът се провежда всяка година с цел стимулиране развитието на българското онлайн пространство, издигане на стандарти в родния уеб и промотиране на най-добрите проекти. Занимава се с изготвяне на цялостни концепции за изграждане на уебсайтoвe и онлайн присъствие.

Специалист в сферата на интерактивната реклама, онлайн маркетинг, медийното планиране за интернет, имейл маркетинга и Web 2.0. Има публикации в печатни бизнес издания и своя страница в списание „.Net”, откакто излиза на български език.

Автор е на 10 книги по темите онлайн медии и маркетинг, уеб присъствие, редица изследвания и статии в специализирани издания, като последните от тях са: „Интернет рекламата. Мисията възможна” (Сиела, 2005), „Онлайн маркетинг.

Мисията още по-възможна” (Сиела, 2007) в съавторство с Горица Белогушева, „Уеб сайтът. Мисията задължителна” (Сиела, 2009) в съавторство с Горица Белогушева, „Успешен онлайн маркетинг с 65 примера от практиката” (Сиела, 2010) в съавторство с Денислав Георгиев, „Инструменти за социални мрежи” (Сиела, 2011) в съавторство с Камелия Георгиева, „Основи на успешния бизнес” (Сиела, 2012) в съавторство с Поли Козарова.

Жюстин Томс е дългогодишен преподавател в НБУ, „M3 College” и частни колежи, лектор на семинари и корпоративни обучения на тема онлайн медии, PR, маркетинг и реклама в интернет в България и чужбина. Активно работи за развитието на уеб в страната.

 

Камелия Георгиева

Над 12 години работа по онлайн проекти. От 2000 до 2007 година работи проекти за американския пазар в една от най-трудните ниши на онлайн маркетинга – туризъм. В момента е консултант и се занимава с изготвяне на цялостни концепции за изграждане на уебсайтoвe, онлайн присъствие и разработка на онлайн медии, както и Web 2.0 комуникация.

От 2010 година се занимава със социални медии. Има няколко собствени проекта и много Facebook страници, включително на клиенти. Лектор на БГ Сайт 2010 г. („Как да създаваме съдържание за уеб“) и 2011 („Социалните медии и ние“) Лектор на SEO конференция 2011 г. („Оптимизация за Facebook“).

Мнения за книгата

СПОДЕЛЕТЕ ВАШЕТО МНЕНИЕ

Само регистрирани потребители могат да добавят мнения. Моля, влезте в системата или направете регистрация.

Закупилите тази книга, купуват също:

Предвидими резултати в непредвидими времена

Предвидими резултати в непредвидими времена

Редовен Цена: 12,00 лв.

Специална цена: 6,00 лв.

Типология на личността: Седемте роли

Типология на личността: Седемте роли

Редовен Цена: 18,00 лв.

Специална цена: 9,00 лв.

Творческа визуализация

Творческа визуализация

Редовен Цена: 12,00 лв.

Специална цена: 6,00 лв.

Как да увеличим благосъстоянието и успеха си

Как да увеличим благосъстоянието и успеха си

Редовен Цена: 15,00 лв.

Специална цена: 8,00 лв.