Обади се +359 878 634 344

Здравей, приятелю! Желаем ти приятни мигове с любимите книги.

Заб. Всички книги могат да бъдат поръчани освен чрез платформата, също така и по телефона на номер 0878 634 344, както и чрез контактната форма на сайтаЦената за доставка на територията на България е 2,90 лв., независимо от теглото.

 

 

Бизнес етикет

Кристина Крънчева

Малко е да се каже, че светът на бизнеса е сложен и изпълнен с неотменими изисквания и правила – истината е, че и в джунглата навярно ще сте в по-безопасна среда. Но не унивайте – тази книга е най-мощното познато оръжие за оцеляване и просперитет в света на корпоративните отношения: там, където градите своето професионално бъдеще.

Бизнес етикет“ не е просто наръчник как да се храните на масата или с каква вратовръзка да идете на коктейл – това е книгата, която ще ви научи на правилата на играта, без които успехът ви е невъзможен.

 

Наличност: Да

20,00 лв.

ПРОМОПАКЕТ: КРЪСТОПЪТ

ПРОМОПАКЕТ: ПОДАРИ НАДЕЖДА

ПРОМОПАКЕТ: ВИНАГИ ИМА НАДЕЖДА

 

Доставката на поръчаните от Вас продукти се извършва в срок до 3 работни дни. Виж повече ...

Пишете ни за повече информация, относно избрания от вас продукт.

Как и в какви срокове може да върнете закупен продукт? Виж повече ...

Какви са начините за плащане на избрания продукт? Виж повече ...

Споделете с ваши приятели ...




Анотация на книгата

Подробности

Малко е да се каже, че светът на бизнеса е сложен и изпълнен с неотменими изисквания и правила – истината е, че и в джунглата навярно ще сте в по-безопасна среда. Но не унивайте – тази книга е най-мощното познато оръжие за оцеляване и просперитет в света на корпоративните отношения: там, където градите своето професионално бъдеще.

Облеклото и външният ви вид, поведението ви по време на срещи, спазването на етикета на маса, вниманието към отношенията в офиса, при телефонните разговори или бизнес кореспонденцията, успешните пътувания и умело подбраните подаръци – всички тези неща са изключително важни за начина, по който ще представите себе си и компанията си пред вашите клиенти или партньори. Всяко погрешно решение може да ви коства не само пари, но и нещо много по-важно – уважение. Всяка стъпка в правилната посока пък ще ви даде преимущество, което не може да получите по какъвто и да е друг начин.

Бизнес етикет“ не е просто наръчник как да се храните на масата или с каква вратовръзка да идете на коктейл – това е книгата, която ще ви научи на правилата на играта, без които успехът ви е невъзможен.

Биография и факти за автора

Кристина Крънчева е основател и управител на фирма „СМ Консултинг“ ЕООД. Завършила е швейцарското училище за етикет и международен протокол Institut Villa Pierrefeu. Има лиценз за консултант по корпоративен етикет и международен протокол от The Protocol School of Washington®, както и за имидж консултант от London Image Institute®. Тя е известен лектор с повече от 9-годишна практика. Нейните обучения и семинари са на теми, свързани с бизнес етикет, международен протокол, корпоративен имидж и се радват на изключително голям интерес.

Откъс от книгата

Външен вид

Въведете код на облеклото във фирмата

Ръководя сериозна компания и държа служителите ми да изглеждат прилично. Аз самият ходя на работа с костюм и вратовръзка. В офиса обаче има колежки, които предпочитат екстравагантното облекло - много къси поли, силно вталени и деколтирани блузи и т.н. Неудобно ми е да им направя забележка. Как да постъпя? - Л.В., Ловеч

Професионалният външен вид е от огромно значение както за самата фирма, така и за всеки отделен служител. Начинът, по който се обличаме, говори много за нас - за нашата мотивация, цели, отношението ни към работата. В зависимост от професията, корпоративната култура на фирмата и задълженията на конкретния служител бизнес облеклото е различно. Неговият внимателен подбор обаче е задължителен. За традиционните професии на адвокати, банкери, финансисти, счетоводители се изисква традиционно бизнес облекло, състоящо се от консервативен тъмен костюм в класически стил. Посланието, което изпращате с такова облекло, е: авторитет, консервативност, компетентност. 

За преподаватели, брокери на имоти, социални работници са подходящи дрехи, които подчертават компетентността на експерта, но в същото време не придават заплашителен вид. Добре подбраното облекло за тези професии се състои от две части (пола и блуза или панталон и риза], без сако и от добро качество. Посланието, което изпращате по този начин, е на уверен, достъпен и интелигентен човек.

За сфери като реклама, мода, изкуство, журналистика облеклото е добре да бъде изразително. То трябва да се състои от три части, като за трета част изберете подходящ шал или интересни бижута за жените, а за мъжете - атрактивна вратовръзка. Посланието, което изпращате с подобно облекло е: креативност, уникалност, съвременност.

Какво трябва да се разбира под код на облеклото за деловата жена и деловия мъж:

Професионално бизнес облекло

За мъже и жени професионално бизнес облекло означава костюм. Бизнес костюмът винаги е инвестиция, която говори за имиджа, който желаете да изградите в професионална среда. Костюмът е добре да е тъмносин, тъмносив или черен. Райетата също са приети. Ризата е светла, най-добре бяла, чиста и изгладена, винаги с твърда яка.

За мъжете: вратовръзката трябва да е консервативна и никога крещяща.

За жените: дължината на полите трябва да е до коляното. Жените винаги носят чорапогащници и обувки с токчета, но не високи. Прическата трябва да е добре оформена, а ако косата е дълга, за предпочитане е да е прибрана. Бижутата трябва да са малки и най-важното - малко на брой.

Всекидневно бизнес облекло

За мъжете: Избягвайте ризи с ярки цветове. Тъмни панталони с памучни ризи с яки е препоръчителното облекло. За предпочитане са ризи с пастелни цветове и подходящи към тях вратовръзки. Блейзерите се считат за удобно всекидневно бизнес облекло. През зимните месеци над ризите могат да се носят и едноцветни пуловери. Обувките и коланите е добре да са тъмни, а също и чорапите.

За жените: поли или панталони в комбинация с блузи. По-едри бижута са подходящи, стига да не преминават границата, стигайки до натруфеност. Обувките са с равни подметки или ниски токове. Съвсем разбираемо е неудобството на ръководителя да направи забележка на своя служителка, че полата е много къса или блузата - прозрачна. Ето защо най-добре е той да въведе код на облекло за всички служители, т.е. да направи списък с изисквания за него. Някои фирми имат такива списъци, които са част от вътрешните правила на компанията. В тях са изброени всички дрехи, забранени през работно време и на служебни мероприятия. Така на „нарушителите“ може да бъде обърнато внимание без някой да се чувства неудобно. Същото важи и за аксесоарите като гривни на глезена на крака, обици за мъжете и др. ...

 

pdfМожете да разгледате пълния откъс от книгата в pdf формат.

 

Съдържание

Външен вид     

Бизнес срещи  

Етикет на маса

Етикет в офиса

Бизнес етикет по телефона     

Бизнес кореспонденция           

Бизнес пътувания         

Подаръците     

Международен бизнес етикет

Мнения за книгата

СПОДЕЛЕТЕ ВАШЕТО МНЕНИЕ

Само регистрирани потребители могат да добавят мнения. Моля, влезте в системата или направете регистрация.

Закупилите тази книга, купуват също: